Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nahkojen hoito

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Nahkojen hoito

Omat "mustat" jakkarat olivat jo hieman haalistuneet harmaiksi ja laikkuja oli näkyvissä reunoilla.
    AutoGlymin Leather care creamillä kävin kaikki läpi ja nahoista tuli kuin uudet, että en voi kun suositella jos joku on miettinyt mitä töhnää niihin laittaisi.

Kannattaa nimenomaan kokeilla pienelle pinnalle ensin, että soveltuuko aine juuri omille nahoille, ettei haalistu entisestään.

Huonekalukaupoista saa myös nahalle hoitovalmisteita (noin 50? kaikki tarvittava, sis. värin).

3-vaiheinen homma: Ensin puhdistetaan puhdistusaineella, sitten vuorokauden päästä väriä kuluneisiin kohtiin ja jälleen jonkin ajan kuluttua hoitoaineet. Näin meillä.

Comment

Se Autoglymin Leather Care Cream haisee vaan niin vehkeelle, muuten ihan hyvää tavaraa. Ei vaan oo kivaa ku auto haisee mul***le monta päivää sen jälkeen.

Comment

Ei se meidän emäntää ole haitannut :). Makuasia.

Comment

=)

Comment

Itse hakisin esim. suutarilta Minkinrasvaa ja vetäisin sillä. Toimii hienosti, BTDT.

Comment

vw-auto myy omaakin tuotetta, maksaa n, 10? /pullo. eikä haise "vehkeelle"...;-))

Comment

mä hankin Softcaren nahanhoitosarjan, löytyi Stockmannilta ja hintaa noin 40e. Sisältää pesuaineen, vahan ja suoja-aineen. Vaha tuoksuu miedolta mehiläisvahalta (kun kerran sisältää sitä), eli sopii ainakin minun makuuni ;)

Penkit tuli puhtaaksi, kermanruskeat penkit kun olivat muuttumassa mustiksi. Lisäksi tuo vaha sopi myös nahkaratin hoitoon. Yleiskiilto on kiiltävähkö, en tiedä sitten johtuuko erilaisesta nahkalaadusta, kun tuntuu että tuossa on kiiltävämpi nahkalaatu kuin mitä nykyisissä tuntuu olevan.

lisäksi tuo Softcare on kotimainen valmistaja, ja tuotteet sopii tietysti kaiken nahan hoitoon (eka vahapurkki tuli ostettua sohvien hoitoon. Pelkkä vaha maksaa noin 9e ja riittää pitkälle)

t

Comment

Itse hakisin esim. suutarilta Minkinrasvaa ja vetäisin sillä. Toimii hienosti, BTDT.
                  Samaa ajattelin. Purkki "Smiling Mink"- talmaa odottaa. Haju tosin on tymäkkä, mutta tuulettunee?

Minkkiöljy, nimenomaan Smiling Mink (lieneekö kylmäpuristettu tuoreista minkeistä niin kuin Johnsonin Baby Oil ;-) on muuten kutakuinkin ainoaa tavaraa, millä saa saappaat pitämään vettä.

Comment

Working...
                  X