Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mittaristossa lukee in2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    En muista kenen kaikkien autoista noita on tullut nollailtua, mutta ihan vastaaviin on päässyt kiinni. Vanhalla vag-com versiolla ja itse tehdyllä kaapelilla. Ainoa ero tuossa omassa kaapelissa normaaliin, on maalenkki. Eli joissain malleissa maa kytketään eri pinniin OBD pistokkeessa, itsellä vaan hyppy molempiin. Tuntunut toimivan ~00 vuoden ja vanhempien kanssa ongelmitta.

    Ainoastaan yksi vanha 2.5 tdi AAT koodilla, ei päästäny moottoriin käsiksi. Siihen tarvi ihan aidon vcds kaapelin, että pelitti. Yksikään mittaristo ei ole vielä hylkinyt.

    Comment


      #32
      Mä veikkaan noita vakkomin asetuksia. Koitan huomenna tuon ross-techin ohjeen mukaan.

      Comment


      • #33
        Mulla niinikään ilmestyi tuo in1 trippiin, täytyypä käydä nollaamassa se lähiaikoina. Kysymys onkin onko tuolla huoltoilmoituksella tapana sotkea tuota kokonaiskilometri määrää kun pari päivää tin1 ilmoituksen jälkeen on kilometrinäyttö mennyt osittain sekaisin, ei näytä kunnolla km lukemaa vaan numeroista puuttuu viivoja

        Olipa selkeästi mut jospa joku ymmärtää mitä tarkoitan

        Comment


          #34
          Ei voi liittyä mitenkään siihen. Kontaktivika näytössä/piirilevyllä. Kosteat kelit tuoneet vain nyt esiin.

          Comment


          • #35
            mitens toi toimii audi 100 q 92vm? auto on tuotu saksasta.

            Comment


              #36
              Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
              Mä veikkaan noita vakkomin asetuksia. Koitan huomenna tuon ross-techin ohjeen mukaan.
              Kokeileppas valita kohdan "Reduce CPU usage" KWP-1281 tai KWP-2000 . Mulla auttoi ainakin (jompi kumpi vai molemmat, en muista) C4:n mittariston yhteys ongelmiin.

              e: niin tämä koski kolmannen osapuolen kaapelia. Aidolla ei sitten ole ollut mitään ongelmia.
              Viimeksi muokannut nomoreford; 18.1.2011, 17:53.

              Comment


              • #37
                Kim, jos auto on C4 mallia ja mittaristossa on jotain älyä, pitäisi kyllä yhteyden onnistua. Toisinsanoen, jos on digitaalinen matkanäyttö jossa tuo teksti ilmenee, niin yhteys pitäisi saada muodostettua.

                Comment


                • #38
                  Mulla ei toiminut nollaus B5 -korisessa (1997 A4) mittariston kautta.
                  Kokeilin aika monta kertaa, ja tulokseksi analoginen kello vaan meni pieleen.
                  Ostin jonkun vikakoodinlukijan jolla sain poistettua nuo huoltomuistutukset.

                  Comment


                    #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja nomoreford Näytä viesti
                    Kokeileppas valita kohdan "Reduce CPU usage" KWP-1281 tai KWP-2000 . Mulla auttoi ainakin (jompi kumpi vai molemmat, en muista) C4:n mittariston yhteys ongelmiin.

                    e: niin tämä koski kolmannen osapuolen kaapelia. Aidolla ei sitten ole ollut mitään ongelmia.

                    Tuo auttoi, kiitoksia vinkistä. Tuli niitä virheitä vieläkin eli pari kertaa joutui syöttämään mutta muutamalla yrityksellä meni läpi.

                    Comment


                    • #40
                      Analogi kelloilla varustetuista B5 korin audeistakaan ei vielä saa nollattua suoraan mittaristosta, tarvitsee obd laitteen nollaukseen. Digikellon kanssa olevat mittaristot jo karkeasti osaavat nollata suoraan.

                      Comment


                        #41
                        Saa sen viisarikellollisestakin, mutta taitaa mennä jostain -98 ylöspäin mistä onnistuu. Omassa autossa se toimii.

                        Comment


                        • #42
                          Täällä onnistui kuitata huoltovalot ihan mittariston nupeista. Autona vm. -97 B5.

                          Comment


                          • #43
                            A6 -98 ajotietokoneellinen mittaristo, saa nollattua nupeista.

                            Comment


                            • #44
                              a6 2003 ajotietokoneellinen mittaristo on. käynnistäessä tulee lukemaan teksti service in 3000km. saako sen nupeista miten nollattua? onko kellään ohjetta?

                              Comment


                              • #45
                                Onko käyttöohjekirjaa? Sieltä löytyy ohjeet.

                                Jos on LL-huoltoväli, pitää konfata johdon nokassa.

                                Comment


                                  #46
                                  Kyllä ainakin tuon oman kutosen saa mittaristosta nollattua. Sitä en enää muista miten, kerran kaveri sen näytti :)

                                  Comment


                                    #47
                                    Jos nupeilla haluat kokeilla niin:

                                    -Virrat pois
                                    -Molemmat nupit pohjaan
                                    -Virrat päälle
                                    - ?
                                    -Profit

                                    Comment


                                      #48
                                      Mittaristosta ei voi kuitata ennen kuin huoltomuistutin on tullut täyteen ja näytössä lukee pelkkä service.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X