Mistä johtuu...?tuonti auto niin ei oikein ymmärrä tällä kielipäällä ohjekirjaa...Näkyy vähän aikaa ja sit poistuu ja tulee matkamittarin lukema tilalle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mittaristossa lukee in2
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Mittaris 204t.Jakopää oli vaihettu 120t.Ja mitä muita huoltoja ei oikein ymmärrä tuota ruotsin auto sanastoa.....Eikös se ole profiilin autossa sen vaihtoväli....?
Comment
-
-
Todellakin suuremman huollon ilmoitus, auton huollothan ei tule suoraan kilometreittäin, vaan laskee ajotavan, iän, yms. mukaan, tihenee kuitenkin vanhetessa. voit yrittää nollata itse mittaristosta.
jotenkin tähän tyyliin:
1. Paina ja pidä painettuna oikeanpuoleista painiketta (siinä mittareiden välissä)
2. Kytke virta päälle.
3. Vapauta painike.
4. Kirjaimet OEL tai IN näkyy osamatkamittarin näytössä.
5. Kierrä (jos digitaalikello) vasemmanpuoleista painiketta oikealle kunnes näytössä lukee "---"
tai
5. Jos taas on analogikello niin vedä vasemmanpuoleista painiketta ulos kunnes näytössä lulee "---"[COLOR=#808080][/COLOR]
Comment
-
Ei onnistu vm. 96 huollon kuittaus mittariston nupeista. Vaatii VAG-COMin. Vasta uudemmassa (vm. 98 alk.) mittaristossa onnistuu nupeista. Digitaalikello tais tulla faceliftissä?
Jos tarkkoja ollaan, niin In ja insp on lyhenteitä samasta sanasta inspektion (saks.) tai engl. inspection. Mistä lie interval "huhu" lähtenyt liikkeelle.
Comment
-
"Vasta uudemmassa (vm. 98 alk.) mittaristossa onnistuu nupeista."
Ei onnistu mulla faceliftissäkään vielä. ´99 käyttöönotettu ´00 malli.
Taitaa vähän vaihdella.
Mulla kiinteä huoltoväli ja eka alkaa näyttää kilsoja seuraavaan huoltoon pari tonnia ennen ja sitten seisoo "service!"-teksti startatessa.
Comment
-
Säilyykö tuo insp teksti hamaan tulevaisuuteen vai poistuuko joskus?Esim. citikassa on ainakin sillai,että huoltomuistutus poistuu sitten joku 3-4tkm määräajan/km-määrän jälkeen..
Comment
-
ei nollaanu ei :(
ei nollaannu nappuloista ja vag-com kin sanoo ette iole koko kanava 2:sta ?
jollain kanvalla (alkupäässä oli arvo 128) mut ei tietoa mitä se tarkoittaa
kokeiltu http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html ohjeilla ja
vag-com311-2nViimeksi muokannut jasso; 4.6.2007, 22:59.
Comment
-
Ross-Techin sivuilta lainattua
Pre-1998 models... or if Channel 02 is not available:[Select]Channel 05 should be the distance until the next Oil Service.
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter the correct channel from the list below in "Channel Number"
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of from the list below.
[Test]
[Save]
It is in thousands of kilometers. Let's say you want the Oil
Service light to come on in 5000 miles. That would be 8000 km.
Put the value 8 into channel 05. The "standard value" used by the US
dealers would be 12 (7500 miles).
Channel 06 should be the distance until the next In-1 Service.
Same units as above. Standard value would be 24 (15,000 miles).
Channel 07 should be the time until the next In-1. In-1 lights
up based on time or distance, whichever comes first. This is in
10's of days. Standard value would be 36 for 360 days.
Channel 08 would be time until the next In-2. In-2 is based
strictly on time. Standard value is 72 for 720 days (about
two years).
Comment
-
Morjens Teemu! Luin vanhoja viestejä In 2 ilmoituksesta ja huomasin sinunkin kaipailevan suomalaista ohjekirjaa. Minulla on myös tuontiauto ja saksalainen manuaali joka ei pahemmin lämmitä. Tosin autoni on a4 avant 1.9 tdi automaatti -96. mutta jos tiedät manuaaleja niin pistäisitkö viestillä.
Comment
-
OIL, IN1 ja IN2. Vag comilla nollataan. Instruments -> adaptation ja muistaakseni kanavat 05, 06, 07. Tuohon vaihdetaan tilalle jokin luku = tkm. Eli jos kohta 06 on nyt 00, vilkuttaa se IN1 kohtaa. Tilalle esim 50, rupeaa muistuttamaan siitä seuraavan kerran 50tkm jälkeen. Varmaksi en sano ulkoa noita kanavia, mutta lähellä noita mainittuja löytyy.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiB5 koppasessa ainakin muistaakseni pystyi
Edit: hakuun kannattaa laittaa "in2" niin löytää paljon lisää tietoa aiheesta.
Comment
-
Lainaus:
1994-1997 C4 (A6/S6) Instrument Clusters
These have a high bit-error rate. We suspect they use a software-UART and "stretch" bits sometimes. The error-detection/correction logic built into VCDS's low-level protocol drivers as of version 0.70 seems to take care of this in a majority of cases, but we still had few reports of customers not being able to communicate with these clusters. In version 0.75 or or newer, please ensure that Char Int on the Options Screen is set to approximately 3 (which is the default). On some PC's, it may be necessary to adjust this value to something other than 3. On very fast PCs try a higher value than 3. On very slow PCs, try a value lower than 3.
We have received reports from users who cleaned the terminals on the wiring connections at the back of their instrument cluster with electronics cleaner. This appeared to fix the problem with communicating with these clusters.
http://www.ross-tech.com/vag-com/audi_issues.html
Comment
Comment