Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

DIAVIA Ilmastoinnin releytys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• DIAVIA Ilmastoinnin releytys

Elikkä olisin kysellet onko jollakin tietoa miten jälkiasennetun DIAVIA-Ilmastoinnin releet on sijoitettu autoon, eli minne ja mitkäkin?
    Tai jos kukaan ei osaa sanoa / kertoa, niin onko mitään paikkaa mistä noita voisi kysellä, esim. asennusliikkeitä tms?

Ja miten olisi hyvä lähteä liikkeelle korjauksessa kun hytin AC-napista kun painaa ei tapahdu mitään, mutta kun antaa ilmastoinnin kompuralle suoraa virtaa niin johan lähtee puhaltamaan, AC-nappiin syttyy kyllä valo niinkun pitääkin, eli joku sähkövika tuossa välillä sitten kai on, rele tms...

Nesteet on vaihdettu/lisätty ja ilmastointi ns. "huollettu" viime kesänä, mutta sen jälkeen tuo ongelma on ilmennyt.

Eli osaisiko joku antaa jotain suuntaa näihin kysymyksiin?
    Viimeksi muokannut Zupid; 24.5.2007, 09:15.

Ohjaushan menee tuossa manuaalisessa about näin:
    Kompura saa ohjauksen seuraavasti, sulakerasialta kytkimelle, josta kanavan "lämpöanturille", josta painekytkimelle(mulla kiinni kuivaimessa), josta kompuran magneettikytkimen releelle.
    Eli ei käynnisty jos:
    -Sulake palanut ohjauksesta tai kompuran syötöstä
    (mulla syötön sulake sijaitsee releen yhteydessä muiden releiden vieressä
    ratin alla)
    -Painike rikki
    -Kanava on liian kylmä jo( tämä siis pätkii myös kompuraa, jotta ei höyrystin jäädy kanavassa).Voihan tuokin olla rikki,ehkä
    - Painekytkimen mukaan järjestelmässä on liian vähän ainetta

Mulla olis sähköisessä muodossa diavian ohjeet Passattiin ja A-neloseen.
    Voisin yrittää laittaa johonkin mailiin kun täsää ehdin.
    Kokonaisuudessaan luultavasti en saa lähetettyä sitä suppean mailini takia.
    Kytkennät varmaan riittäisi.

Nämä on näin suunnilleen muistissa koska asensin itse vuosi sitten Alex merkkisen A/C:n omaani.

Comment

Joo olis hienoa jos saisit jotenkin mailina mulle noi...

pasikeskinen@hotmail.com

Comment

Kattelin just niitä ohjeita ja ne on todella huonot.Ihme että noilla jotain on joku pystynyt edes asentamaan?
        Eli sieltä ei selviä oikeesti mitään eikä mun maili voi edes käsitellä noin "isoa" tiedostoa, jopa 4MB:)
        Mutta toiminta on suunnilleen yllä mainittu.

Comment

Working...
        X