Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 Ilmankierto / ilmastointi ei toimi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C4 Ilmankierto / ilmastointi ei toimi

    Ilmastoinnin boxiin ilmastyy ainoastaan taustavalot, ei lämpötilalukemaa eikä mitään muutakaan, sulakkeet ehjiä mutta sulakeboxia katsottaessa koko vasemmanpuoleinen rivi kylmänä.

  • #2
    toimiiko ilmastointi muuten? Noissa ohjaimissa on ollut näyttövikoja eli ehkä vain ohjainyksikön näyttö on hajonnut (tavallisesti menee kyllä numeronäytöstä yksi osa pimeäksi jne). Itse tuotatin joskus muutaman yksikön jenkeistä. Varaosana ilmesesti hankala saada. A4:ssä ja A6 (100) on samannäköiset yksiköt eri osanumeroilla. Eli eivät ole vaihtokelposia kun erimallinen sisusta/eri määrä läppiä jne,eli ilmesesti eri ohjelma vaikka sama laite.

    Comment


      #3
      Ilmastointi ei toimi eikä puhallin lähde pyörimään, ilma ei kierrä mihinkään suuntaan, ilmastoinnin näyttö pimeenä ainoastaan taustavalot toimii, sulakeboxissa sulakkeet 1 ja 2 kylmänä, sulakkeet itse ehjät mutta virtaa ei vaan tule. Autossa kaikki muut sähköt toimii, eli tuskin virtalukonpohjakaan sökö. Ohjainyksikön piirilevyllä oli pari lämmenneen näköistä juotosta, ne on tinattu uudelleen. Näyttö on edelleen pimeänä, puhallus toimii ainoastaan täydellä teholla ja tämäkin vaan jos isoin liitinpaketti ohjainyksikön takaa on irti.
      Viimeksi muokannut viirus; 15.5.2007, 15:53.

      Comment


      • #4
        Heij mistä löytyy C4 avant 2.8, ilmastoinnin täyttönipat? taskulampun kanssa oon konehuonetta tiiraillu mut ei vaan osu silmään.

        Comment


          #5
          Kompurassa on ainakin yksi. Uudemmissa malleissa on myös lauhduttimen päädyssä.

          Comment


          • #6
            tänään etittiin 2.8 c4 konehuoneesta täyttönippaa ja kun kompuran pää on aika vaikeesti näkyvillä ( ilman nosturia, vai auttaako nosturikaa? ) päädyttiin laittamaan 800g tavaraa lauhduttimen nipasta sisään. Hyvin meni ja nyt pukkaa kylmää.
            Onko kellään muuten tietoa että paljonko tonne oikeesti pitäis laittaa tavaraa? Laittaja epäili, että ei uskalla laittaa enempää ettei riko paikkoja.

            Comment


            • #7
              Perhana kun ei ole lauhduttimesta löytyny nippaa, voipi olla että jää sopivasti ei-alkuperäisen puskurin piiloon.

              Comment


              • #8
                Vesa: samanlaiseen laitteseeseen (100 AAH 2.8 avant -92) laitoin joku vuosi sitten kaasut. Minulla nipa oli apukuskin puolella etukaukalossa tai sen edessä koneen puolella. Katso vielä kerran. Ongelma oli tosin että kuivainta (=suodatinpönttö) ei löytynyt sopivilla kiertellä sitten mistään vaikka alkuperäisena ja tarvikkena monesta paikkaa haettiin. Lähtökohta= jostain ne nesteet on sisäänkin laitettu.

                Comment

                Working...
                X