Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS6:sen hälyttimen toiminnan testaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• UrS6:sen hälyttimen toiminnan testaus

Miten testaan toimiiko kulkineen ilmeisesti orkkis hälytin?

Eli autossa on kaukosäädin, se infrapuna ja se toimii. En ole vielä onnistunut saamaan autoa ujeltamaan, vaikka olen availlut konepeltiä yms, kun auto on lukossa.

Auton ollessa lukossa vilkkuu kojelaudassa punainen valo.
    Auto antaa merkkiäänen takaa kun auton ovet laittaa lukkoon.

Miten testata toimiiko häly ja miten se laitetaan takaisin päälle?

Meeppä autoon sisään istumaan ja laita ovet lukkoon.
    Riehu siellä auton sisällä ja tee mitä kakarat yleensä tekee :D
    (Heiluttaa sitä autoa sisältä käsin ja koittaa avata ovea) ja tän tapasta muuta tyhmää mikä ei riko sitä autoa mut voi vaikuttaa siihen hälyttimeen.

Toinen, jos sulla on mahdollista jättää takakontti auki, että se ei mene lukkoon vaikka onkin kiinni.
    Ja sit laitat hälyt päälle ja avaat sen sit.

Näiden jälkeen jos ei hälytä niin taitaa olla vain hämäystä.
    Viimeksi muokannut Mani; 3.5.2007, 11:17.

Comment

Kuulostaa normi ajonestolta mikä mulla oli A8:ssa. Ei ollut hälyä siinä, tai ei ainakaan ruvennut huutamaan mistään luukusta.

Faijalla taas ihan identtinen muuten, mutta pitää pienen tyyttäyksen kun laittaa ovet kiinni. siinä on häly.

Comment

jos se kerran vinkasee ovia lukittaessa niin luulis siinä sit hälyn olevan.

Toi Nicon laittama takaluukku-vinkki ainakin toimii ja on helppo kokeilla. Tuli juurikin tuota ihan vahingossa kokeiltua joskus entisen C4 korisen kanssa.... ;)

Comment

Mulla alkaa häly huutaa (joskin yllättävän pienellä volyymillä) jos avaa konepellin ovet lukittuina.

Comment

Toi kiinni/auki merkkiääni taitaa olla säädettävissä päälle ja pois? Itsellä toimii hälytys mutta merkkiääntä ei ole.

Hälytyksen toimivuuden testasin laittamalla hälyn päälle ja jättämällä sivuikkunan auki. Oven ovaus sisäkahvasta aiheutti hälytyksen.

Comment

Working...
            X