Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autocheck... ja flektit?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Autocheck... ja flektit?

    Eli, käynnistäessä näyttöön syttyy valo tosi harvoin, merkit/textit näkyy siis aika heikosti.

    Mut ku painaa sitä järjestelmän tarkistusnappia niin kolme ensimmäistä merkkiä näkyy taustavalon kanssa ja loput ilman!?

    Missähän mahtaa olla vikaa?

    Ja pistämpä nyt samaan pakettiin toisenkin vian, flektit ei lähe pyörimään, oisko vika siinä anturissa?
    Mistä mahtaa löytyä, syyleristäkö? Saako toiminnan testattua mitenkään?

    Ilmastoinnin ollessa päällä flektit pyörii välillä muutaman sekunnin, riippumatta moottorin lämpötilasta, normaaliako?

    #2
    Näytön takana on kaksi lamppua, punainen ja keltainen. Kun toinen on pimeänä, ei kaikille symboleille ole taustavaloa. Eli jos punainen valo on pimeänä, kriittiset varoitukset, kuten mm. moottorin nestetasojen symbolit ovat ilman valaistusta, kun taas esim. pissapojan nestetason symboli palaa kirkkaana.

    Eikö ilmastoinnille ole oma flektinsa?

    Comment


    • #3
      Ahaa...jotain tommosta ajattelinkin! Ku uskaltas vaan käydä purkamaan tota mittaristoa, ja ilmastoinnin näyttökin pitäs irrottaa, ku toinen näyttö on pimeenä.

      Kaks flektii siel näkyy olevan, ja molemmat pyörii samaan aikaan!


      Ja missäs lämpötilassa flektin pitäs lähtä pyörimään...?
      Viimeksi muokannut juice81; 27.4.2007, 17:23.

      Comment


        #4
        ~110°C. Moottorin flekti ohjautuu syylärissä olevalla anturilla.

        Comment


        • #5
          Mitä helv...!? Noin kuumana vasta?

          Comment


            #6
            Kymppi pois, eli ~100°. Ajatuskatkos. Karvan verran lämpömittarin keskimmäisen palkin ohitse.

            Comment


            • #7
              Aika hurjaa...miul ei oo viel yhdessäkään laitteessa viisari menny yli 90 asteen...tulipa testattua,kyllähän nuo lähti pyörimään ku uskalsin oottaa, lämpojä n. 105! Tuli ostettua hätäpäissään turhaan uus anturi!

              Comment


                #8
                Ei se 100 astetta vielä liian kova lämpötila ole. Ylilämpövalokin syttyy vasta 120 asteessa. :)

                Pari vuotta sitten radalla sytyttelin tuota ylilämpövaloakin pari kertaa, eipä tuo ole siitä hajonut.

                Comment


                • #9
                  =D...uskomattomia laitteita!

                  Comment


                  • #10
                    Kysynpä tässä välissä. Mites tossa A6:ssa näytti flekti lähtevän hurraamaan, heti kun starttasi auton tänään auringonpaisteesta. Moottori siis kylmä. Oisko flektin anturi sökö kun näin alhaisella lämmöllä lähtee käyntiin, vai liittyykö jotenkin ilmastointiin?

                    Comment


                      #11
                      Ilmastointi ohjaa sähköflektiä päälle kompuran mukana

                      Comment


                      • #12
                        Joo...niin tekee miullakin...joka aamu...

                        Comment

                        Working...
                        X