Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä venttiili?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä venttiili?

Sokea ilmeisesti olen kun en löydä etkasta oikeaa venttiiliä mitä pitäisi ohjata että saa sisälle tulemaan lämmintä ilmaa kun Eberi lähtee käyntiin. Osaisiko joku neuvoa oikeaan suuntaan (auto löytyy tunnuksen alta)?

Eikös tuossa ole jo niin uusi ilmastointi, että sille ohjainyksikölle vain kerrotaan yhdellä johdolla, että EberWebasto on päällä? Näin ainakin IV-Golffin Climatronicissa on ja B4-Audissa. B4:ssä tosin vielä syöttöjohdon releytys, mutta muu ohjaus hoituu sitten ihan ilmastoinnin omalla älyllä.

Comment

Hieman epäilen, mutta varma en ole. Ilmastointi lähtee kyllä käyntiin kuten pitääkin, mutta venttiili jonka kautta vesi kiertää myös auton sisälle pysyy kiinni. En ole varma ohjaako ilmastointi tuota venttiiliä itse.

Comment

Eikö kukaan osaa antaa vinkkiä mistä tämä venttiili vai kentien erillinen pumppu pitää ohjata?

Comment

Kyllä tuohon pitäisi riittää sen yhden piuhan kytkeminen ilmastoinnin ohjainyksikköön. En tiedä Eberistä, mutta mulla ainakin Webastossa on viive, joka odottaa veden lämpiämistä, ennen kuin rupeaa lämmittämään sisätiloja.

Myöskin Ilmastointi hoitaa lämmön säätämistä ja jos veden lämpötila ei ole tarpeeksi, niin mitä sitä turhia kierrättää sisälle.

Comment

Mulla eberi laittaa ilmastoinnin heti päälle. Lämpötila 22-asteeseen ja tuuletin about kolmoselle. Vaikka moottorin lämpötila näyttää 90-astetta niin lämmintä ei tule sisään.

Comment

Ootko lukenu vikakoodit siitä ilmastoinnista?

Comment

Muutamaan otteeseen eikä vikaa löydy ainakaan sen mukaan (ei ainuttakaan vikakoodia).

Comment

Working...
                X