Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

-97 A3 takakajareiden koko ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• -97 A3 takakajareiden koko ?

ja sitten asiaa tällekin puolen... :D

Eli kertokaahan mulle minkä kokoset kajarit on tuossa kolmiovisessa -97 A3:ssa tuolla takapenkkien sivussa!? ja onko siellä paljonkin upotussyvyyttä? edessä ilmeisesti on vaan vaivaset 5,25" paikat... joten täytyypi hankkia sellaset kajarit eteen. ois ollut viime kesänä ostettu peerlessin D.6 erillissarja, mut edelliseen autoon se ei mennyt syvyytensä takia, niin jäi käyttämättä. ja nyt se ei sit hevillä tulis sopiin tähänkään :D ostakaa se pois multa! ;)

Taakse menee heittämällä 6,5":set ja upotus syvyyttäkin riittää, laitoin omaani dls:n B6:set taakse ja meni ihan heittämällä...

Comment

kiitos tiedosta... ehkä mä sit pidän ton erkkasarjan ja tungen noi kajarit taakse.. :D ja käytän vaikka eteen noi diskantit.
      onkos jossain linkkiä ohjeisiin, et miten mä saan noi tarvittavat verhoilut purettua että pääsen käsiks noihin takakajareihin?!

Comment

nappaat takapenkin pois taivuttamalla niitä rautoja, sen jälkeen nappaat siitä takaverhoilusta napakasti kiinni oven puolelta ja nykäiset. se on kiinni muutamilla klipseillä, joten verhoilu lähtee napakalla nykäisyllä irti. itse en saanut mitään rikki kun avasin takaa nuo. kajarit ovat sitten noissa pahveissa kiinni.. vanhat pois ja uudet tilalle.

Comment

Working...
        X