Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 navi jälkiasennuksena

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B7 (1-DIN radion reikä) laitteeseeni olen hankkimassa naviradiota. Tarjolla näyttä olevan 1-DIN kokoisia "Flip-Out" vastaanottimia, joukossa Pioneeriakin. Sellainen olisi yksinkertaisempi asentaa, ei tarvinne sahata eikä rälläköidä. Onko jollakulla kokemuksia tuollaisista? Vai pitääkö välttämättä laittaa 2-DIN jostakin syystä?

Comment

Jos haluat 2-din niin se onnistuu vaihtamalla 2-din kehikko mankan taakse, ei tarvitse sahaa tai rälläköidä. Itse vaihdoin just vähän aikaa sitten android mankkaan. Mulla nyt tuli vähän pidemmän kaavan kautta kun vaihdoin koko keskikonsolin samalla. Taitaa vaatia 2-din tuhkaluukun kanssa. Itse ostin ebaysta purku osan jossa oli 2-din kehikko ja tuhkiset sun muut valmiina kiinni ja se maksoi jotain reilun satasen. Muistaakseni uusi 2-din kehikko maksaa jotain 90e luokkaa :)

Comment

• Tarkoitus on mennä siitä missä aita on matalin, eli 1-DIN, esim tämä:
        Pioneer SPH-DA77DAB | Multimediasoitin autoon - Fanatic Audio

Tai sitten sisäänkääntyvällä näytöllä, ns. flip-out, esim. tällainen:
        AVH-Z7200DAB | AVH-Z7200DAB (pioneer-car.eu)
        Viimeksi muokannut Killeri; 10.8.2024, 09:02. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Comment

Muistaa vaan sen että 1-din mankan näyttö tulee peittämään mankan yläpuolella olevat nappulat/muki telineen.

Comment

• Eipä ne nappulat siinä ihan jokapäiväisessä käytössä ole. Mukitelineeseen etuosan väliin olen kiilannut nykyisen mankan mikrofonin.

Comment

Working...
            X