Aamusin kun lähtee ajeleen, joskus tuntuu ettei ole säätöä kaasupolkimessa, vaan se on melkeen on/off kun hieman painaa. Lambda-ongelmaakin voi olla. Kaasua painaessa tuntuu aivan yläasennossa hieman sellasta vastusta. Siis vaijeriahan näissä moronic vehkeissä ei ole, niin miten se toimii? Joku liukukytkin tms?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Millanen kaasupoljin?
Collapse
X
-
Jaahas, oliskohan sitten vaijeri tulossa pian tiensä päähän. Mihis se vaijeri sitten menee? :)
En millään muista nähneeni vaijereita siellä koneen muovien alla. Siksi tämä olettamus, ettei olis vaijeria.
Ei mutta eihän se sillon selitä tota käyttäytymistä kun kerran on vaijerilla. Eli eli mikäs tollasen vois aiheuttaa? Toisessa päässä varmaan on joku säädin tms ja kaasuläppä? kuitenkin. Siis saa olla oikeen varovainen välillä kun lähtee risteyksestä. Jos on pitoo ampasee hieman liian ärhäkkäästi, muuten sutii. Kuitenkin ongelma katoaa jahka hieman moottori lämpee.
Comment
-
Tämä on taas yksi niistä "vioista" jotka on listalla kohdassa "korjataan jahka saa nosturin/lämpösen tallin"
Eipä tuo kyllä joka aamu ole vaivannut. Rippuu aivan paljon on pakkasta, jos on paljon pakkasta tuota ilmenee useammin. Ja toiminta on sellanen, että tekee ton puoli senttiä yläasennosta ja kun painaa vaikka sen senti pari syvemmälle toimii aivan normaalisti, eli ylimääräset vedot katoo :)
ot: kyllä tuolta konehuoneesta löytyy sitten hankalia paikkoja. Lisäsin tuossa pari viikkoa sitten öljyä koneesee ja eiköhän purkin korkki tippunu koneen taakse. Melkein sain sen pois sieltä, mut sit se katos johonkin mustaan aukkoon ja nyt tuottaa mukavaa käryä auton sisälle. Noh kai se joskus sieltä sulaa veke.
Comment
Comment