Eli mulla on coupe sport -91. Ongelmana on kuskin puolen sähkölasi, nousee ja laskee erittäin vaikeasta, jos ollenkaan. Vika on löytyny, rattaat on sökönä. Kysymykseni onkin että käykö siihen normi 80 audin osa vai pitääkö kattella coupen oma?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupen kuskin puolen lasinnostin
Collapse
X
-
Coupen kuskin puolen lasinnostin
Eli mulla on coupe sport -91. Ongelmana on kuskin puolen sähkölasi, nousee ja laskee erittäin vaikeasta, jos ollenkaan. Vika on löytyny, rattaat on sökönä. Kysymykseni onkin että käykö siihen normi 80 audin osa vai pitääkö kattella coupen oma?Avainsanat: Ei mitään
-
Alkuperäinen kirjoittaja Riku.JLöytyykö siitä mitään osanumeroa, sen perusteella osaisi sanoa paremmin. Vahva tunne olisi 89-94 coupen osat sopisi, mutta en usko että 80/100 menisi.
Joku voisi kertoa lisää jos tietää.
Comment
-
No ainakin ovet on eri kokoiset ja coupessa ei ole karmeja lasin ympärillä. Siis jos puhutaan "sämpylä" coupesta.
Äkkiä vois päätellä että on eri osat, mitään varmaa en osaa sanoa.
Comment
-
Kaippa tuo "sämpylä"mallia on... viimeisiä tuolla maskilla, eli konepellin alareuna on suora. Ei taida auttaa ku mennä ensin purkaamoille ettimään jos sattuis hyvällä säkällä löytymään...Käykö siihen muuten s2:n versio?
Ja toki jos joltain sattuu löytymään niin mulle voi kaupata tarvittavaa osaa =)Viimeksi muokannut coupe-91; 16.4.2007, 16:44.
Comment
-
No nyt sippasi täälläkin kuskin sähkölasi. Releen napsuminen kuuluu, mitään muuta ei. Mistä lähdetään etsimään vikaa? Jos sieltä jotain rattaita ois menny niin luulis jotain ääntä päästävän?
Comment
Comment