Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lattiamatot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lattiamatot

    kukaan löytänyt kangas tai muovi/kumi kaukalomattoja Audi V8 tai muuta Audi mallia mistä kävisi?

    Ovat hieman kummalisen muotoisen ja melkein kaikki matot jota on tarjolla ovat suorakaiteen muotoisia.Pitäisi olla keskeltä kapenevat.


    #2
    Kaukaloja en ole tuohon nähnyt mutta alkuperäisiä kumi- ja kangasmattoja saanee edelleen.

    Comment


    • #3
      Hiukka ot, mutta miten ne mattoja paikallaan pitävät nappulat on kiinni ja missä. Mulla ei niitä takana ole, mutta matoissa ois niille paikat ja ajattelin et jos ne vois asentaa jälkikäteen joskus jos ei olisi muuta tekemistä.

      Comment


        #4
        Taitavat olla siinä lattiaverhoilussa kiinni "jotenkin". En tarkemmin osaa sanoa, mutta viimeksi kun verhoilua nostin niin ne nousivat mukana.

        Comment


          #5
          Jaa nuo mitkä tuossa kuvassakin näkyy vai mitkä? Nuo ovat ihan ruuvattu lattiaan kiinni, tiedä sitten miten takana, kun mulla takana ei ole mitään tappeja.

          Comment


          • #6
            Juuri nuo, mitkä kuvassakin näkyy

            Comment


              #7
              Mulla on myös nuo oranssinväriset (varmaan siksi, että ne huomaa, eikä loukkaa itseään niihin?) nupit etujalkatiloissa ja lattiaan hyvinkin lujasti ruuvattuina. Takana sellaisia ei ole. Kumimatot pysyy takana aika hyvin paikoillaan, mutta kesällä kun käytän kangasmattoja, ne tuppaavat kyllä aika helposti liukumaan etuistuimien alle. Tietty voi olla, että pojat ne sinne potkiikin.

              Comment


                #8
                Ainakin mun vehkeessä ne on kiinni juurikin lattiaverhoilussa, alapuolella metallinen klipsi joka menee päälipuolelle tulevan nuppiin sisään. (ovat sitten perkeleen lujasti naitettu toisiinsa)

                Comment

                Working...
                X