Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Alkuperäinen ratti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen ratti

    Miten saan irti alkuperäisen ratin?
    Siinä varmaan tuon "keskiön" alla ruuvi?,onko siellä jousia ym?
    Tuntuu tuokin "keskiö" olevan aikas lujasti kiinni,uskaltaako ruveta repimään?
    Pitäs nimittäin ruveta ompelee tuota nahkaa kasaan,on jonkin verran irtonnut.

  • #2
    Katoppas löytyykö ratin takaa kinnitys pultteja.

    Comment


    • #3
      Ratin keskiö on kiinni ihan vetämällä. Voi tuntua aika tiukalta, mikäli sitä ei ole ennemmin irroteltu. Alla muistaakseni 24mm mutteri jolla ratti on kiinni akselissa.
      Multa löytyy joutilas OEM nahkaratti, mikäli ompelu ei innosta.
      Nuo ohjeet siis pätee, mikäli potilas on tuo profiilin satku..

      Comment


      • #4
        Ratti

        Se varmaan boorilla,onkohan siellä jousia ym?
        Joo profiilin auto.Kyllä mie arvelin ruveta ompelee...tai sitten muijan pistän ompelee...???

        Comment


        • #5
          Mutterin alla on sellainen jousiprikka. Sitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä, se ei käy päälle ;) Ratti on boorilla ja ainostaan töötin piuhaa kannattaa varoa kun keskiön riuhtoo irti.

          Comment


          • #6
            Ratti

            Kiitokset,kyllä noilla ohjeilla jo pitkälle pääsee!

            Comment


            • #7
              Kova nykäisy töötin reunoista ja se yksi 24mm mutteri ja prikka edestä pois, jolloin ratti lähtee nätisti. Ei vaadi mitään erityistä kikkailua tai huomioita. Töötin klipsit menee sitten jossain vaiheessa poikki, kun tarpeeksi nykii rattia irti.

              Comment


              • #8
                Ja ratin asento toki kannattaa muistaa merkata tekemällä merkin rattiakseliin ja itse rattiin.

                Comment

                Working...
                X