Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 -97 pelkääjän ikkuna aukeaa mystisesti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 -97 pelkääjän ikkuna aukeaa mystisesti

Onko muilla ikinä käynyt näin:

Ajat parkkihalliin, menet kauppaan, tulet kaupasta -> pelkääjän ikkuna on auki. Itselläni ei ole ikinä, mutta parempi puolisko kertoi että nyt kävi jo toisen kerran... Erittäin outoa, eihän niiden pitäisi liikkua ollenkaan (ehkä kiinnipäin) jos avain ei ole virtalukossa?

En usko että johtuu ns. tuuletustoiminnostakaan, sehän avaisi molemmat etuikkunat...ja vaatii että pitää kauko-ohjaimen nappia pitkään pohjassa.
    Viimeksi muokannut Kyytsis; 5.4.2007, 06:45.

Oikein, vain etuikkunat sähköllä. Tuota tuen ottamista veikkasin itsekin, mutta eipä myöntänyt. Lisäksi tuossa ei mielestäni ole 'muistia', eli lasi liikkuu vain kun nappia painaa. Ei pitäisi ikkunan aueta alas asti.

Johtosarja on hyvännäköinen, ellei sitten oven sisässä ole rikki. Molemmilla kerroilla kun noin on käynyt, niin siitä ovesta ei ole kuljettu - on ollut yksikseen liikkeellä.

Jeps- mun autossa siis kummittelee, ilmankos oli edullinen.

Comment

Itse asiassa se ikkuna ei mulla ainakaan aukea alas saakka kun napista painaa auton sammuttamisen jälkeen, muuten kyllä.
      Kun auton on sammuttanut, laskee se alas saakka vain jos painaa nappia jatkuvasti.

Huomasiko kukaan otsikossa mitään eriskummallista ;)

Comment

jep.. a5 b4.

Comment

Hmm...onko autoon vaihdettu jälkikäteen soitin?
          Omassa B5:ssä aikoinaan joutui kikkailemaan kunnolla mankan piuhojen kanssa, availi kuskin ikkunaa välillä itsestään....

Comment

Alkuperäinen soitin on, eikä ole muitakaan virityksiä. Korjasin otsikon ;)

Comment

Mulla oli vastaava tyyppinen ongelma joka alkoi sillä että pelkääjän puoleinen takaikkuna avautui itsestään. Ketju

En osaa sanoa onko samasta asiasta kyse, mutta tiedoksi.

Comment

Tutkiskelin tuota vielä tänään kun ajoin auton firman halliin - meillä ikkunat toimivat hipaisulla myös sammutuksen jälkeen ja vaikka avain ei ole virtalukossa. Toki vain hetken aikaa, mutta riittävän pitkään, että kun ahtaassa välissä könyää autosta ulos, niin käden osuminen kytkimiin avaa ikkunan.

Eli toistaiseksi syynä "käyttäjänvirhe", vaikka mitä väittäisi. Itse tulee jonkin verran enemmän tuolla ajeltua eikä ole ikinä osunut kohdalle, eli jotain eroa toimintatavoissa. Kiitos vastauksista.

Comment

Mulla on kans ollu samaa ongelmaa eli vänkärin ikkuna auki kun tuun autolle takas... ja syyksi olen huomannut, että painan ihan itse sen auki kun könyän autosta ulos;o)

Comment

sama vika itsellä ja todennu kanssa että itse painan :P

Comment

Sama vika ilmennyt täälläkin kerran, ikkuna ollut yön puoliksi auki mut onneksi mitään ei oltu viety autosta. Ja olen 100% varma että ikkuna oli kiinni kun autolta läksin.. Pitää tiirailla noi johtosarjat täs vklla kun on aikaa.

Comment

Itsellä kans sama homma (ja erityisesti vaimolla), varsinkin auton madaltamisen jälkeen joutuu ovesta ottamaan enemmän tukea ja samalla tulee painettua kytkintä ja lasi avautuu, eli selvä suunnitteluvirhe Audilla:)

Comment

Working...
                        X