Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT hifistely

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi TT hifistely

Onko kellään kuvia TT:n mahdollisista asennuksista? Itselläni on tuolla lojunut jo jonkin aikaa DLS:n ylimääräinen erillissarja ja vahvistin, eli onko mahdollista saada tuo 6,5" elementti oveen ilman, että joutuisi puhkomaan ovipahveja? Kaikki mahdolliset linkit, ja tottakai vinkit kiinnostaa.

Upeat sivustot näin ensipostaajan mielestä.

Mukavaa keväänjatkoa kaikille.

E:Allekirjoitus poistettu
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 2.4.2007, 13:10.

Älä ihmeessä lähde ovipahveja "puhkomaan" irroita vaan ihan maltillisesti ja vaihda uutta rautaa vanhan tilalle. Tosin uusien elementtien myötä kannattaa kaiuttimen johdotuksetkin uusia ja oven vaimennus on hyvä tehdä myös samalla kertaa kunnolla, vaimennus sekä tuo toistoa paremmaksi että vaimentaa ovien läpi tulevaa meteliä huomattavasti. Itse ainakin heivasin nuo alkuperäiset Boset pois alta aikayksikön.

Kaiuttimiksi päädyin Hertz:n elementteihin koska niistä aikaisemminkin ollut ihan hyviä kokemuksia. Eteen ja taakse alkuperäisten paikalle nuo 6,5" elementit jotka sopivat heittämällä vanhojen tilalle ja näille nelikanava vahvistin taakse antamaan hieman potkua. Ovipahvien irroituksessa oli hieman päänvaivaa kun ei meinannut tajuta että miten ovipahvit lähtevät irti ilman että hajoittaa kiinnikkeitä. Mutta kunnialla siitä onneksi selvisin. :)

Kuviakin tästä projektista otin mutta pitäisi johonkin vain päästä laittamaan näkyville... ja projekti jatkuu keväällä mikäli vain intoa vielä riittää. Kaiuttimien vaihdon siis tein viime syksynä.

Comment

Hei Kiitos! Minua lähinnä arvelutti, että meneekö tuo 6,5" elementti sinne kun ei ole mitään käryä, että minkä kokonen siellä on entuudestaan. Hieno homma, tässähän saa sitten noi ylimääräiset romppeet hyötykäyttöön. Juu johdotukset olisi tarkoitus vetää uusiksi, koska voi olal melkoiset rimpulat siellä jos vakiojohdot ovat. Laita toki vaikka maililla minulle kuvia, jos viitsit?!

Nyt vain hyvää keliä odottelemaan, ja koppa asennuskaljaa!

E:Sama homma.
      Viimeksi muokannut Sleepy2; 2.4.2007, 13:10.

Comment

Itelläkin on hifistelyt vähän vaiheessa vielä ja erinäisiä kaijutin vaihtoehtoja kovasti mietiskellyt. Itse olen miettinyt että hankkisin focalin, K2 powerit; http://www.focal-fr.com/car/en/ kuullut olen, että ne olisi hyvät mutta omakohtaista kokemusta ei ole.

Kuvat kiinnostaa minuakin kovasti.

Comment

Working...
        X