Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbon(mc)startti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Turbon(mc)startti

    Ajattelin vaihtaa startin samantien uuteen kun se on irti,olin varautunut noin 100 e maksamaan,mutta tarvikeliikkeessä selvisi että turbossa onkin eri startti kuin vapaasti hengittävissä(hinta 170 e),ulkoapäinhän ne ovat aivan saman näköisiä, turbon on ilmeisesti tehokkaampi,mutta miksi?
    Luulisi että turbo(varsinkin MC) on kevyempi pyörittää matalasta puristus-suhteesta johtuen.
    Eli mitä mieltä olette?Pitääkö olla turbon oma,vai riittäisikö tavallinen?

    #2
    Eiköhän tavallinenkin riitä, jos se ero on vain tehossa. Kannattaa kuitenkin varmistaa, ettei ero olekin hammaspuolella tms.

    Comment


      #3
      Kaikissa vitosissa on starttikehällä 135 hammasta, joten siitä se ei ole kiinni.

      Comment


      • #4
        Ei proplemaa,minun 1b:hen tuli ihan vaparin startti alkuperäisen tilalle,eikä maksanut kuin 95 ecua,ja oli pienempi ku alkuperäinen ja teholtaan 1.7kw
        Viimeksi muokannut 200 tq; 29.3.2007, 19:19.

        Comment


        • #5
          Boshin vaihto startti 1,4kw?40e! Vanha alkuperäinen oli 1,1kw sekä isompi ja painavempi. Että tämmönen kevyt ja edullinen päivitys. P.S. Olen Turo lähiaikoina yhteydessä.

          Comment


          • #6
            Olisiko mahdollista että halvemmasta versiosta puuttuu alennusvaihteisto startista ?

            Comment


            • #7
              Vanhassa 1,1kw startissa sitä ei ollut,mutta tässä 1,4kw startissa se on. Käsittääkseni tehokkaammassa mallissa se on aina.

              Comment

              Working...
              X