Moro !!
Minulla on käsillä kaksi ongelma tapausta, -92 ja -93 C4:t. Molemmat 2.6E malleja. Toisessa lämpötila mittari ei nouse ollenkaan ja toisessa se nousee heti näyttämään maksimia, jonka jälkeen lämpötila valo alkaa vilkkumaan vaikkei moottori ole edes pyörähtänyt.
Olen tinannut juotokset piirilevystä, mitannut anturit moottoritilasta ja itse mittarien vastukset. Nyt jääkin kysymykseksi, että mikä vielä voi moisen auheuttaa?
Onko niin että toisessa autossa joku tuuppaa liikaa jännitettä jonka vuoksi mittari nousee heti tappiin. Ja toisessa autossa se joku ei syötä mitään? Täälä puhuttiin regulaattoristakin, mutta se taisi jolla edellisen sukupolven autoon.
Onko kellään ollut jompaa kumpaa vikaa siten, että sen on saanut ratkaistua.
E:Allekirjoitukset tarpeettomia. Rivitys korjattu.
Minulla on käsillä kaksi ongelma tapausta, -92 ja -93 C4:t. Molemmat 2.6E malleja. Toisessa lämpötila mittari ei nouse ollenkaan ja toisessa se nousee heti näyttämään maksimia, jonka jälkeen lämpötila valo alkaa vilkkumaan vaikkei moottori ole edes pyörähtänyt.
Olen tinannut juotokset piirilevystä, mitannut anturit moottoritilasta ja itse mittarien vastukset. Nyt jääkin kysymykseksi, että mikä vielä voi moisen auheuttaa?
Onko niin että toisessa autossa joku tuuppaa liikaa jännitettä jonka vuoksi mittari nousee heti tappiin. Ja toisessa autossa se joku ei syötä mitään? Täälä puhuttiin regulaattoristakin, mutta se taisi jolla edellisen sukupolven autoon.
Onko kellään ollut jompaa kumpaa vikaa siten, että sen on saanut ratkaistua.
E:Allekirjoitukset tarpeettomia. Rivitys korjattu.
Comment