Kuinka syvän "bassoelementin" saa laitettua audi a4/b5 vakiopaikalle eteen ilman mitään peltien taivutteluja?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4:n vakiokaiutinpaikkoijen syvyys?
Collapse
X
-
Itse laitoin omaani eteen DLS:n Magnesium-sarjan 5,25 tuumaiset niiden Blaupunktin muovisten soviterinkuloiden kanssa, mahtuivat muuten mutta ikkunan "kiinnike" otti kaiuttimeen kiinni kun ikkunan laski alas. Kaiuttimien asennussyvyydeksi dls.fi-sivuilla mainitaan 58mm. Muokkasin tuota soviterinkulaa aikani matalemmaksi, ja nyt mahtuvat ikkunatkin aukeamaan alas asti.
-
Tollasen Rainbow sarjan meinasin ite laittaa, bolt-on > http://ffp-motorsport.com/tuning/a4b5hifi.php
Ite oon ollu siin käsityksessä et DLS MS5 menis heittämällä paikoilleen, mut jos ei nii seki puoltaa ton rainbow sarjan ostoa. Paras ku ovet pysyy alkuperäsen näkösenä.
Toi D5 sarja varmasti kyl hyvä hintaasa nähden, mut tuskin hirveätä eroa vakioihin kuulee? Ei noi vakiotkaa kummiskaa iha huonoimmasta päästä ole.
Comment
-
Mitenkäs mulla sitten ottivat MS5:t ikkunoihin kiinni. Siinä oli kyllä sellainen juttu, että kuskin ovessa ikkuna avautui alas asti ja osui vain hieman kaiuttimeen, kun taas matkustajan puolen ovessa kosketus oli paljon suurempi. Molemmat ovet tein kyllä ihan samalla tavalla. Mutta jokatapauksessa ei ollut suuri homma tuon sovittimen madaltaminen, aikaa tietysti meni hieman lisää, mutta auton omia osia ei tarvinnut muokata.
Itse en omaa hifistin kuuloa, mutta sanoisin tuon MS5:n soinnin olevan aika neutraali, ei mitään ylimääräistä. Autossa takana olevat 6,5" DLS:n perus 2-tie koaksiaalit taas puskevat bassoa senkin edestä. Kyllä tuota MS5:sta ainakin paljon on kehuttu, niin netissä kuin Autosound-lehdessä (Oli kyllä 6,5" malli). Soittimen perässä mulla ainakin on kaikki.
Comment
Comment