Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6/S6:n varusteista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6/S6:n varusteista

Tervehdys,

Helppo kysymys vaihteeksi. Olen etsimässä S6 farmaria ja varusteissa on hiukan epäselvyyksiä. Auto josta olen kiinnostunut on pakattu aikalailla täyteen varusteita, mutta kuvissa on yksi "namiskuukkeli", joka on vieras eli sähköpeilien säätimen alapuolella on toinen samanlainen pyöreä säädin. Mitä tarkoitusta varten tuo on? Omassa edellisessä autossa oli myös Navi+ ja siinä ei ollut tuota toista nappulaa, jonka näkee yleensä silloin kun autossa on se pieni navi. Eli ohjataanko tuosta kuitenkin myös navia vaikka autossa on navi+?

E:Allekirjoitukset tarpeettomia.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 25.3.2007, 22:48.

Saattaisi avittaa jos kertoisit minkä vuotisesta kutosesta on kyse...luulisin.

Comment

Ilmeisesti kyse C5:stä ja pikkunavin säädin jäänyt paikalleen kun myöhemmin päivitetty Navi plussaan.

Comment

Valitettavasti unohdin tuon vuosimallin pois eli auto(t) on vuosimalleja 2001-2003 missä olen tuon nähnyt (kuvissa) Eli tosiaan vain kuvissa sillä autot on olleet saksassa.

Comment

Oman C5:n manuskassa esiintyy samassa paikassa oleva nappula ja sillä ohjataan ajotietämyskonetta ja sen valikkoja.

Comment

Hmmh. Mulla on A6:ssa naviplus ja isonäyttöinen ajotieturi eli FIS. Keskikonsolin namiskukkeli puuttuu. Itse olen auton käsikirjan lueskelun perusteella ainakin toistaiseksi siinä uskossa, että tuo keskikonsolin ohjainnappula on tarpeen myös Naviplus-varustetuissa A6:issa, jos käytössä on tuon ajotieturin valikko (ei sillä liene muuta käyttöä kuin bensalämppärin ajastuksen ohjaus lähinnä). Omassa A6:ssa en löydä kikkaa päästä kyseiseen valikkoon mitenkään esim. Naviplussan tai viiksisäätimen ohjaamana. No, eipä ole webastoakaan joten mitäpä sillä.

Eli ymmärtääkseni tuon säätimen voi lukea "kaikilla varuisteilla" -piirteeksi.

Comment

Osa nro 4B0 919 719 A-F on erilaisia namikoita tuohon kohtaan. Käyttökohteita: navigointi mittaristonäytöllä, telematiikka, rengaspainevalvonta ja lisälämmitin.

vm. 99 loppuun asti on lämmittimen kellokytkin ovessa.

Comment

Itsellä on juurikin tuo lisäkämmitin, minkätakia on ilmeisesti tuo namiska siinä kohtaa. Ensin haaveilin navigoinnista kun näin nappulan, mutta jouduin pettymään:)

Comment

Working...
                X