Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 (B5) Delta CC -soitin Bosen systeemillä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 (B5) Delta CC -soitin Bosen systeemillä?

Olen tässä ihmetellyt, että onkohan toi mun autossa oleva Delta CC -soitin varustettu tuolla Bosen systeemillä.

Kyselenpä sitä ihan siksi, että sitä ei suoraan pysty näkemään mistään...ja hifi-laitteet eivät ole sitä mun osaamisaluetta, mutta kuitenkin toi mankka soi omaan korvaan kyllä yllättävänkin hyvin ja kovaa.

Mistäs sen vois kaikkein selkeimmin varmistaa? Vai onko niin, että kaikissa Delta CC -soittimissa on Bosen systeemi? Soittimen käyttöohjekirja mulla kyllä on, mutta siinäkin vain kerrotaan yleisesti Bosen systeemistä, eikä sanota, että: "kyllä, tässä sinun soittimessa on Bose-audiojärjestelmä"

Jollei A4 mikään poikkeus ole, kaiuttimet ja soittimen näyttö julistaa Bosea aika näkyvästi.

Comment

Ok, ei kyllä soittimen näytössä lue mitään sellaista eli ei sit vissiin ole sitä Bosen systeemiä. Tutkin tossa tarkemmin ton kärryn äänentoistoa ja huomasin, että takakontissa on vasemman luukun takana oikein originaali subbari ja vissiin vahvistin kanssa...onko tämä joku Audin oma kaiutin-systeemi?

Comment

Lainataampas tätä ketjua. Miulla tuossa bertta vitosessa tuo Bose audio, ja toinen takakajari särkee(taas). Käykös tuohon ihan tavallinen tai sit joku tarvike? Alkuperäistä ei taida löytää mistään.

Comment

https://www.hifikulma.fi/Audio-Syste...-Easy-Mounting
          tuollasen löysin kun etsin korvaavaa kajaria bertta vitoseen boselle.
          Mahtaakohan tuo toimia mitenkään?
          Eikös boset ole 2ohm, niin tuo on aika lähelle (3ohm).
          Vai täytyykö se olla Bose että toimii?

Comment

Suurin piirtein saman aikakauden A6:ssa oli vastaava subbarilla varustettu kasettimankka. En ehtinyt sitä hankkimaani sarjaa asentamaan silloiseen kulkineeseen, joten se päätyi talliradioksi. Ja tuli kyllä hyvä, vaikka suurin osa elementeistä on ripoteltu erilaisiin puu- ja pahvilaatikoihin ja subbari ikkunalaudalla.

Comment

Itse hommasin B5:een Bosen etukajarin tilalle JBL GTO428 autoviihde.comista. Ne ovat 2ohmiset, mutta odottaa edelleen asennusta kaapissa.

Comment

Working...
              X