Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Siis ei pitäis LL olla 9kk/12tkm huoltoväliä? Auto on vain merkkihuollettu ja kolme viimeistä kertaa espoon AC:ssä. Sanottu, että tehty ja laskutettu LL huoltojen mukaan, mutta huoltoo se kaipailee siinä 12tkm välein.
Pitäisikö sinne soitella kysellä mitä nyt oikeen tapahtuu jos tällainen minimi parametri olemassa? Kuitenkaan kiintekäkään se ei ole.
9kk/12tkm ei ole mikään LL-huolto todellakaan. Sehän on aiemmin kuin kiinteä 15tkm.
Sinne minimiarvoon voi toki syöttää mitä haluaa, mutta siitäkin riippumatta ei sen minusta noin nopeasti pitäisi LL-laskuri juosta nollaan oli minimiarvo mitä tahansa. Tai jos maksimiarvo on puolestaan asetettu 12tkm, niin sitten toki menee.
Käy AC Espoossa kysymässä, mitä huoltoväliksi on koodattu ja mitä raja-arvoissa on. Kuulostaa että on väärät numerot nyt noissa raja-arvoissa, olisko mennyt jollain huoltovälin nollaus pieleen jo aikoja sitten.
Mitenkäs jos siirtyis tuosta longlife puolelta tuohon kiinteään öljyn vaihtoon kun ei noita kilometreja tule vuodessa niin hirveästi niin tarviiko VCDS tuossa kiinteän puolen huollon nollauksessa?
Eli pystyykö tekemään auton näytöltä tuon huollon nollauksen?
Tuossahan vasemmalla on vähän autosta tietoa puuttuu vm.2010 ja bensa.
On kysymys siirretty näköjään eri otsikon alle joka ei ihan mielestäni sovi esittämääni kysymykseen kun ei tässä ole ongelmaa vaan tietoa haetaan.
Onkos kaikissa autoissa samalla lailla vai miten Killeri osasi vastata?
Siis kun tehtaalta se on longlife huoltovälillä pitää VCDS:llä vaihtaa kiinteään huoltoväliin, 15tkm tai vuosi, kumpi ensin tulee täytteen. Jatkossa sitten VCDS:llä kerran vuodessa SRI-reset.
Comment