Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 vakkari

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 vakkari

Moro!

Kokkeilin hakua mutta voi olla jottei se toimi.

Mutta miten käytännössä tähän tuo vakkarin asennus?? Alkuviikosta tulee viiksi joten niksit ois paikallaan.

Minä väsäilin omille sivuille ohjeet joilla tuo pitäisi onnistua: Täältä löytyy

Comment

Mikäs diesel on kyseessä?
      Mikon ohjeista käy kaikki muu mutta kytkentäkaavio poikkeaa satavarmasti.

Comment

Joo elikkä 1.9 tdi 110 kaakkinen painos. Käväsin tänään tilaamassa alkuperäsen viiksen tuolta autokuviolta ja tyyppi kertoi jottei asennus taija olla ihan mk3 golfin luokkaa. Meinas jottei ite kannata väsätä mutta ihmekkö tuo, kun ois niitten töistä poijes.

Onkohan mahollista jotta tuosa 1.9ssä ois johdotukset "valmiina", muutaku napsuttelee liittimet paikalleen??

edit: jos on jotenki väliksi niin vuosimalli on 5/99...

Comment

Johdotukset ei ole valmiina, itse hain marmorilta lisäksi seuraavat osat:
          - Liitinrunko 443971635, 4e ja tarve 1kpl
          - Johto 000979213, 5e ja tarve 3kpl (johdon kummassakin päässä liitinrunkoon sopiva liitin, eli yhdestä johdosta tulee 2kpl)

Lisäksi tarvitset tietenkin kytkentäkaavion, kun tietäisi moottorikoodin, niin voisi auttaa. Veikkaan kyseessä olevan kyllä AFN, mutta luulo ei ole tiedon väärti.

Comment

kiitoksia informaatiosta... kerta en ole mikään supersähkömies ja auto ihtelle uus hankinta, niin saapa nähäjä jääkö asennus sitte merkkiliikkeen hommaksi... :/

Comment

Se on niin helppo homma, että onnistuu kyllä kaikilta jotka on vähänkin autoa ropannu.
              Tosin VAG-COMia joutuu näyttämään hyvin todennäköisesti, että cruisen saa konfattua päälle vielä. Sekin voi kyllä tuurilla olla enabloitu jo, esim. Passatissa minulla oli mutta A4:ssä ei.

Comment

mistäs saan tuon koneen tyypin selville??

Comment

Jakohihnakotelon päällä olevasta tarrasta, huoltokirjan ekalla sivulla olevasta tarrasta tai varapyöräkotelossa olevasta tarrasta.

Comment

kiitoksia... kahton tuon tyypin ja tuun sitte pyytelemään sähkökaaviota... :)

Comment

Elikkä AFNähän se oli... jos jollaki on kytkentäkaavio niin otan mielelläni vastaan yhen kermasellasen... :)

Comment

Kyllähän minulla noita lienee muutamastakin lähteestä, mutta ne on kotona.
                        Jos ei joku ehdin ensin, niin illalla voit tutkia s-postilaatikkoasi.

Comment

Turhaan mä niitä kytkiksiä lähetän, satuin muistaamaan tämän ketjun, jossa on Mikon tekemät hyvät ohjeet AFN-koneelle.
                          Edit: Taitaa vielä olla sama kytkis kuin AHU-koneissa, eli homma on helppoa kuin heinänteko.

Comment

Working...
                          X