Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nahka / sähkö / sport etupenkit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nahka / sähkö / sport etupenkit

Joskus eksyin saksalaiselle linkin osottamalle sivulle.
    http://www.audiman-seth.de/-_Home_-/-_home_-.html
    Ilmeisesti kauppaavat purkuosia.

Ledersportsitze komplett Audi Typ 44 / 20 V / V8 ab 500,-

En tiedä onko kallis, mutta alkaen 500,- eur.

Itsekki miettiny sportti istuinten hankintaa.

Hmm.. pitäskös tehdä kimppatilaus=)?

Comment

Niin onkos nuo sporttinahat alk 500?, pelkät etupenkit ?
      Joku jolla taipuu tuo saksankieli vähän paremmin voisi vaikka mailata tonne ja kysellä, kiinnostaisi myös paljon tulee rahtikuluja noista.

Comment

Oon valmis tilaamaan myös vaikka pelkät etupenkit, kunhan ne vain on mustat sportjakkarat ja niistä löytyy keskikyynärnoja!
        Ja mikäli löydän jostain ko. penkit niin omat "sohvamallin" mustat nahkaistuimet etukyynärnojalla joutaa myyntiin!!

Comment

Käykö nuo keskikyynärnojat kaikkiin c4:n penkkeihin?
          Itselläni on kuskinpenkin oikealla puolella selkänojassa reikä, jossa tuntuu joku mutteri tai vastaava. Oliskohan tuossa ollut joskus kyynärnoja?

Comment

ainakin paikka se sillon on.

Joku joka taitaa tuota saksankieltä voisi tosiaan kysästä noista sport penkeistä... Itselleni sport jakkarat sähköllä + kyynärnojalla + (ristiseläntuen säädöillä) + verhoiluna musta nahka niin voisi kiinnostaa..

Comment

Niin vaikeehan tuosta ilmoituksesta on sanoa, että onko takapenkit mukana. Vai onko peräti per jakkara alkaen 500-euroa. ei voi olla tosin, ainakin V8:ja saisi silloin melkein 2 jakkaran hintaan "pikku"vikaisina :)

Komplett kuitenkin tarkoittaa täydellistä.

Voin lähettää meiliä tuonne, ja testata jos osaisi vaikka englantia.

Comment

Kysyin mitä mitä komplett tarkoittaa ja hintaa noille 44/v8/20v jakkaroille ja kaveri vastas että koko sarja eli etu ja takapenkit 500 euroa. Rahdista ei ole tosin tietoa.

Comment

Päätyikö kukaan tilaamaan? Oliko rahdista tietoa?

Comment

No mulla meni tilanne ohi, kun tuli penkkien sijaan ostettua kokonaan toinen auto missä oli jo nuo sportjakkarat valmiina. ;-)

Comment

Mulla ois mahdollisesti nahkajakkajarat sähköillä myynnissä.
                      Verhoiltu reulu vuosisitten kokonaan uudelleen.
                      Lähesvirheettömässä kunnossa mustaa nahkaa ja kaikki säädöt sähköllä.

Tarjouksia kuunneellaan.
                      Mitään hinkua mulla ei ole näitä myydä, mutta jos hinnasta päästään sopuun niin kyllä penkit myynnissä ovat.

Comment

Ongelma on vaan siinä, kun nuo nykyiset jakkarat on manuaali säädöllä niin onnistuuko siihen laittaa s.penkkejä? Voisko audin väki olla niin viisasta, että johdot olis valmiina ja odottais vaan penkkiä johdon päähän? Tuskin. Oon miettiny tuota nahkasisustaa ihan yleis ilmeen kannalta ja onhan se hieman "luksus" fiilis ja muutenkin, kun vanhat penkit on huonossa kunnossa (verhoilu siis) ja tuo verhoiluttaminen on vissiin kohtuu tyyristä hommaa. Vai?

Comment

Ei ollut montaa pihaa jotka piti kytkeä kiinni. Muistaakseni virta ja maa, ja loput johdot on omana erillisenä johtosarjana. Penkin muistipaikat eivät toimi tai sitten ovat niin kiinalaisella logiikalla että en osaa niitä käyttää, koska joku naksahtaa kun painaa muistipaikan nappia, mutta mitään ei tapahdu. En ole sen enempää edes yrittänyt selvittää mikä on vikana, kun olen ainut auton käyttäjä niin ei muistilla juurikaan virkaa ole.
                          Mulla oli siis myös aikaisemmin ihan manuaaliset penkit. Enään en muista löytyikö jopa valmis töpseli vai ryöstinkö sähköt joltain muulta laitteelta.

Comment

Olisko mahdollista saada kuvia noista jakkaroista, ja ehkä jonkun sortin hintapyyntökin vaikka maililla => jouni.niemi@onninen.fi

Comment

Roni, saako udella mitä verhoilu kustanti? Montako penkkiä?

Tuossa yllä olevassa linkissä mikä Saksaan meni, niin oli kyllä edullinen penkkisarja, mut rahdit päälle. Ei oo mikään ihan pieni paketti.

Comment

Rammo sanotaan nyt näin että kyllä verhoilu riittävästi maksoi. Nyt jos kerron verhoilun hinnan, niin penkkien hinnaksi muodostuu verhoilu -25pros koska ne on jo käytetyt penkit ;). Ja itse sähkösäätöisille penkeille ei jää mitään arvoa. Sekä etu että takapenkit verhoiltiin, koska orginaali sävy oli harmaa ja nyt ne on mustat.

Jouni: laitan kuvia näytille kunhan aluksi saan kuvattua penkkejä, ja samalla teen myynti-ilmoituksen ettei tämä topikki mene ihan myyntipuheiksi.
                                Hintaa en ole vielä kerennyt miettimään, kun ei oikein ole käsitystä mitä tuommoisista voi pyytää.

Comment

Working...
                                X