Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

moninapa-anturi typ 44

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • moninapa-anturi typ 44

    Elikkäs näin:vaihdoin kulkineeseen termostaatin,homma ok.Sitten näppäränä poikana ajattelin että käytän moninapa-anturin liittimen auki puhdistaakseni hapettumat...noo liitin paikalleen ja kone käyntiin,lämpömittari ei hievahdakkaan,ja eikun liitin näkyviin,sieltä oli kolme johtoa hapettunut liittimestä irti.Johdon puoleisessa liittimessä näyttäisi olevan 4 johtoa,mutta koneen puoleisessa vain 3.Lisäksi abs:n merkkivalo palaa jatkuvasti.Kuka tietää,mikä väri kuuluu mihinkin pistokkeeseen?
    Rupesi ohrapirtelö kelpaamaan...
    Siis kone on 1B

    #2
    Se neljäs karva on +12V alkuperäiselle elektroniikka-anturille. Uudempi anturi toimii "mekaanisesti". Värejä en muista.

    Comment


      #3
      En tiedä onko 1B :ssä sama anturi kun 20 venasissa mutta jos niin täältä lisää tietoa:

      http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ing.html#gauge

      Comment


        #4
        Ihan sama anturi siellä on. Tuolla linkissä on hyvät ohjeet.

        Comment


        • #5
          kiitän;täytyy huomenna jatkaa ropaamista,kunhan pää selviää,nyt hese lähtee baariin....

          Comment

          Working...
          X