Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

t89 ajotietokoneen kytkis?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• t89 ajotietokoneen kytkis?

sattuisikö löytymään?
    Autocheckille löysinkin jo mutta tuo ajotietokone on mykkänä ja pitäisi saada sekin johdotettua..

ja jos löytyy ylimäärästä ajotietokoneellisen viikseä niin voi privalla tarjota..

Mulla ainakin on typ89:n kytkikset, joista löytyy kyllä myös ajotietokoneen johdotukset ainakin kulutuspuolen osalta kun sen avulla omani korjasin. Itse ajotietskan kytkistä tuskin kovin helpolla löytää jos sitä haet. Privaan vaikka viestiä jos kiinnostaa toi.

Comment

Onhan se siinä t89:n kytkiksessä jonka oon siulle ajat sitten lähettänyt.

Comment

no joo.. jos autodatan mukaan X22 on autocheckin liitin ja X23 ajotietokoneen, (tak pasi) niin tarttis saada viel kytkennät selville, tai pitää viel mulkasta et saako net siitä järkevästi selville. Kun ois sellanen jossa on itse laite ja siitä johtokaavio, kuten normaalistikin yleensä, mut kahtellaanpa viel uuemman kerran sitä autodatan prujua.. :)

pitää viel mainita et ölpän merkkivalot on vain autocheckin yhteydessä, ei ainakaan suoraan toimi pelkästään sinisen ja keltaisen liittimen johtojen kanssa vaan herjaa ö-paineista kuitenkin, pitää viel sekin tarkastaa kuitenkin. Muutenpa oiskin kaikki auton sähköt kasassa.

ainiin huomenna projekti liikahtaa pihalle omin voimin ;)

Comment

Working...
        X