Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lampunpesimen pakkasvaurio, pesunesteet valuvat ulos

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Lampunpesimen pakkasvaurio, pesunesteet valuvat ulos

Huomasin nyt sitten kelien lauhduttua että jotain on hajonnut apukuskin puolelta lampunpesijän kohdalta. Valuttaa lasinpesunesteet maahan etukulmasta. Aika outoa sinänsä kun en ole käyttänyt lampunpesijöitä pitkään aikaan, enkä ainakaan näillä kovilla pakkasella. Teknisten kuvien mukaan siellä ei pitäisi olla kuin letkua, liittimiä ja nostin. Eli joku noista hajonnut/auennut. Miten sinne pääsee parhaiten käsiksi? Miten tuon lampunpesimen saa irti puskurista?

Eiköhän se lähde tuossa samoin kuin B5:ssa, eli puskuri irti ja sieltä takakautta ruuvit auki. Sitten se lähtee alaspäin pois.

Comment

Ongelma katosi pakkasten myötä

Eli kun pakkaset laskivat alle 20 niin pesunesteetkin pysyivät jälleen sisällä. Riittää mulle joten peruin huollon Audilta.

Comment

Tyyppivika, itse jouduin vaihtamaan omaani molemmat nostimet. Maksoivat about 100e kpl, vaihto onnistuu puskuria irroittamatta jos on näppäräsorminen ja tekasee työkalun ruuvien irroitukseen.

Pahoin pelkään että huomaat molempien vuotavan kevään kynnyksellä.

Comment

Täällä vuotaa molemmilta puolilta.. Mikäs noissa siis tarkalleen ottaen hajoaa? Pesunestettä vuotaa molemmilta puolilta hiljakseen ja kun käyttää ajovalopesureita niin nestettä menee kyllä laseille mutta suihkuaa jostain muualtakin.

Comment

Veikkaisin suuresti että itse säiliö(t) on Mikaelilla ehyet, mutta pumpun kumitiivisteistä (2kpl) vuotaa. Muutaman sentin osia mutta aika paljon purattaa että voi vaihtaa/tarkistaa...

Comment

Tarkoitatko pumpulla "Pressure cylinder"-nimistä osaa? Eli lampunpesimen nousevan osan alla oleva "pumppu"? Siihen näyttäisi etkan perusteella menevän yksi letku ja tiiviste. Tarvitseeko tuota varten ottaa etupuskuri pois?

Comment

Onko kellään tietoa saisko noi lampunpesimet helposti pois käytöstä?
                Ei aina jaksa sammutella ajovaloja ku ruutaa.
                Ja kesällä kun ajelee, niin on mukavaa ku on puhdas vasta pesty auto, niin sit valuu konepeltiä pitkin pesunestettä kun tuulilasia pesasee...

Comment

Eikös nopein tapa lampunpesinten "likvidointiin" ole irroittaa pumpun sähköliitin? Ainakin minun A4:ssa molemmata pumput näyttävät olevan sangen hyvin tarjolla. Sulakkeista en muista, onko tuolle silmänpesijälle omansa,

Comment

Working...
                  X