Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

c4 -91 kaiutin kytkentä ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• c4 -91 kaiutin kytkentä ?

olisko tietoo kaiuttimien kytkennästä, eli johto värit miten ne menee . ei tunnu saavan mitään järkee kun kytkee tai mittaa missä kaiuttimet pitäis olla, sekä taka kaiuttimet ei soi ollenkaan.

Itse taistelin samaisen ongelman kanssa menneenä viikonloppuna. Vaimon 80 oli projektin kohde.
    Ostin soittopelin eräältä forumin jäseneltä ( hänellä hieno nimi ). Mutta tuskailtuani johtojen kanssa yhden illan, vein alan ammattilaiselle. Takana oli mm. aktiivikaiuttimet ja niiltä puuttui heräte. Johtoja oli liiankin kanssa ja kun mittarin kanssa mittailin, tulin siihen tulokseen, että puutteita oli. Esim virtalukolta tuleva johto "puuttui", joka virran katkaisee, kun avain otetaan pois pesästä. Alun alkaen ongelmat alkoivat johtosarjoista, kaikissa oli lukematon määrä pelkkiä sokeripaloja ja orkkis liittimistä ei tietoakaan. Oikeiden johtojen löytäminen ilman kokemusta muodostui ylivoimaiseksi, ainakin minulle. Asentajakin kertoi, että aika usein tulee liikkeeseen tapauksia, joissa ollaan itse hieman asenneltu ja kas...soittopeli sitten kärsii pahemman kerran.
    Tämä 3 tunnin lysti maksoi 69 euroa, mutta mielestäni kannatti..ainakin vaimo on tyytyväinen.

Comment

oliko sulla orkkisliittimet tallessa siellä, jos on niin (ja takana aktiivikaiuttimet) siihen saa suoraan sopivan liittimen mikä tulee soittimesi rca linjasta ja yksi karva kytketään soittimen herätevirtaan, alkuperäinen liitin muistaakseni punainen leveä liitin siinä viisi pientä pinniä jotka menevät aktiivi kaiuttimille, värejä en tosin muista enään (nykyisessä audissa kun ei ole aktiivijärjestelmää)

Comment

Working...
      X