Eli, onko vaikea ja pitkäkestoinen projekti tuo akun vaihtaminen? Oman käsitykseni mukaan akun pääsee tuossa mallissa irrottamaan ja uuden laittamaan tilalle melko pienellä vaivalla (läppä vain päältä pois, letkut irti jne). Olenko oikeassa?
Mites on, kun huoltokirja puhuu tietyistä toiminnoista jotka saavat jonkun näköistä häiriötä tuosta työstä (ikkuna-automatiikka ja käynnistys). Onko teillä kokemuksia, tuleeko niihin tosiaan häikkää ja saako ne pois huoltokirjan mainitsemilla tavoilla, esim. Käynnistyksen suhteen kirjoitetaan, että ennen kuin tekee varsinaisen käynnistyksen, täytyy virta-avainta pitää asennossa 2 n. 5 sekuntia (jos siis akku ollut irti)?
Ja radiohan kyselee sit varmaan sitä 4-numeroista masterkoodiaan, mutta se nyt ei ole ongelma kun on se radiopassi tallessa.
Ja sitten, onkos tuollainen 62Ah akku ihan sopiva näin Suomen "arktisiin" oloihin vai tarviiko mahdollisesti isompaa kaliiberia?
Kiitokset kaikille vastanneille!
Mites on, kun huoltokirja puhuu tietyistä toiminnoista jotka saavat jonkun näköistä häiriötä tuosta työstä (ikkuna-automatiikka ja käynnistys). Onko teillä kokemuksia, tuleeko niihin tosiaan häikkää ja saako ne pois huoltokirjan mainitsemilla tavoilla, esim. Käynnistyksen suhteen kirjoitetaan, että ennen kuin tekee varsinaisen käynnistyksen, täytyy virta-avainta pitää asennossa 2 n. 5 sekuntia (jos siis akku ollut irti)?
Ja radiohan kyselee sit varmaan sitä 4-numeroista masterkoodiaan, mutta se nyt ei ole ongelma kun on se radiopassi tallessa.
Ja sitten, onkos tuollainen 62Ah akku ihan sopiva näin Suomen "arktisiin" oloihin vai tarviiko mahdollisesti isompaa kaliiberia?
Kiitokset kaikille vastanneille!
Comment