Audi tykkäsi niin kovin lämpimästä tallista, että päätti tyhjentää akun jottei sieltä pois joutuisi. Eli vian paikansin imuilman esilämmittimeen, vai mikä sen punaisen imusarjaan menevän paksuhkon piuhan päässä olevan jutun nimi onkaan. Relekin löytyi (oli muuten eri paikassa mitä Haynes ohjeisti) ja aamun valjettua voisi lähteä metsästämään uutta, mutta ajattelin miettiä varasuunnitelmaa jos releen vaihto ei auta. Mikä mahtaa olla kyseisen releen toimintaperiaate ja mistä kannattaa lähteä puuttuvaa/ylimääräistä ohjausvirtaa etsimään? Releen kyljessä oli kyllä kaavio sen toiminnasta, mutta omaan kytkentäkaaviooni ei sen nastojen merkinnät täsmänneet ja muutenkin jäi toimintaperiaate epäselväksi.
Ja mikä on koko lämmittimen merkitys koneen toiminnalle? Onko sama heittää vastukselta sulake mäkeen ja ajella ilman?
Autohan lukee tuolla oikealla, mutta tarkennetaan sen verran, että kyseessä on kaasarikone tyyppiä SF.
P.S. Tästä on tainutkin olla puhetta, mutta heitänpä ilmaisen vinkin katoavan sähkön metsästämiseen: akun maajohto irti ja sen tilalle ampeerimittari -> sitten vaan sulakkeita yksi kerrallaan irti ja vian suunta selviää varsin nopeasti. :)
Ja mikä on koko lämmittimen merkitys koneen toiminnalle? Onko sama heittää vastukselta sulake mäkeen ja ajella ilman?
Autohan lukee tuolla oikealla, mutta tarkennetaan sen verran, että kyseessä on kaasarikone tyyppiä SF.
P.S. Tästä on tainutkin olla puhetta, mutta heitänpä ilmaisen vinkin katoavan sähkön metsästämiseen: akun maajohto irti ja sen tilalle ampeerimittari -> sitten vaan sulakkeita yksi kerrallaan irti ja vian suunta selviää varsin nopeasti. :)
Comment