Näissä VAG:n kulkineissa tuppaa tuo tupakansytytin olemaan usein suoraan akulta eikä virtalukon kautta. Kaksi kertaa akun tyhjennettyäni jättämällä istuinlämmittimen tupakansyttimeen kiinni, ajattelin muokata kytkentää siten, että virrat ovat avaimen asennosta riippuvaisia.
Kysymys kuuluukin mistä kannattaisi ottaa virrat? Suoraan jostain vai laittaa suosiolla rele väliin ja ottaa ohjaus esim. radion herätteeltä, jolloin rasitus kulkisi edelleen alkuperäisen tup.sytyttimen sulakkeen kautta?
Alustana toimii Golf IV -98, mutta vertailukohdaksi käy kaikki saman ikäiset Auditkin. Ovat kytkennöiltään kuitenkin hyvin lähellä toisiaan elleivät osin jopa identtiset - vähintäänkin kytkennät ovat samalla logiikalla toteutettuja.
Kysymys kuuluukin mistä kannattaisi ottaa virrat? Suoraan jostain vai laittaa suosiolla rele väliin ja ottaa ohjaus esim. radion herätteeltä, jolloin rasitus kulkisi edelleen alkuperäisen tup.sytyttimen sulakkeen kautta?
Alustana toimii Golf IV -98, mutta vertailukohdaksi käy kaikki saman ikäiset Auditkin. Ovat kytkennöiltään kuitenkin hyvin lähellä toisiaan elleivät osin jopa identtiset - vähintäänkin kytkennät ovat samalla logiikalla toteutettuja.
Comment