Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä tämä jousi (B5)?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä tämä jousi (B5)?

Tämmönen tipahti kuskin jalkatilaan yks päivä ku irrotin sen hyllyn siitä polkimien yläpuolelta. En yhtäkkiä löytäny sille paikkaa. Osaisko joku sanoa?

Muistuttaa ilmakanavan kiinnitysjousta? Siis tuon näköisillä on ripustettu puhaltimelta tulevat putket kojelaudan alle siellä suulakkeiden takana.

Comment

Harvinaisen hankala laittaa takasin. Kato pelkääjän puolelta mallia. Sen muistaakseni näkee, kun ottaa sen sivumuovin pois siitä kojelaudan ja oven välistä.

Comment

Mulla putos kanssa tollanen joskus parikolme vuotta sitten ja kyselin ihan samaa:)
        En tosin saanut vastausta ennen kuin nyt.
        Eli kertokaas nyt tarkalleen mikä tuon funktio oikein on?En toistaiseksi ole huomannut mitään
        häikkää sen takia...

Comment

Se pitää reunimmaisille suuttimille tulevaa ilmaputkea paikoillaan. Ilmaputki kiristyy kojelautaa vasten tuon jousen avulla.

Minä myös löysin tuon saman jousen kaiutinkaapelien vedon yhteydessä kuskin jalkotilasta. Samalla kun oli hanskalokero irti, niin sattumalta huomasin, miten se on kiinnitetty pelkääjän puolella.

Comment

Joo tuskin tuo muukaan on kun se on sieltäpäin tippunut. Minulla tosin ne on kirkkaat. Kannattaa laittaa se niin takaisin että ensin yläpää, ja sitten vasta alapää.

Comment

Kiitosta vastauksista. Valo ja kuvan laatu on niin surkeita ettei kovinkaa kirkkaalta näytä vaikka on siis myös kirkas.

Comment

Pitää kattoo jos se on mulla vielä tallella:)Luultavasti on.
                En tosiaan ole huomannut mitään muutosta vaikka se on puuttunutkin.Ilmaa tulee edelleen normalisti.Saapa noita uusia jos on kadonnut.Pitää muistella vaan kun seuraavan kerran on tarvetta availla kuoria niin laittaa takaisin.

Comment

Working...
                X