koitin ettiä jos ois juteltu aiheesta. mut en löytäny oikeen. Jos pistän kuskinpenkinlämmittimen päälle nii kuumenee oikean perstaskun kohdasta ja on jo reiän polttanu penkkiin ja jos pistää päälle nii savua tulee ja kauhea haju.. mitäs tehä?? ärsyttää..ja mitä mahtaa korjaus maksaa
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
penkki savuaa..apuva
Collapse
X
-
jorry83Avainsanat: Ei mitään
-
Olisikohan syytä olla käyttättä sitä rikkinäistä lämmitintä ennen kun poltat koko auton?
Kun kerran on jo reijän penkkiin sillä polttanut niin ainakin uusi vastus ja istuinosan verhoilu on hankinta listalla, vastus on jo 140e nurkilla ja verhoilua ei enää saa, joten toisen penkin etsiminen romikselta tulee halvemmaksi.
-
jorry83
tere
juuh en olekkaa käyttänyt. vai taas kerran tollanen homma. koko aja jotai o just meni pe parisatkuu huoltoo ja taas olis.ei enään kiitos. yli tonni menny huoltoihin jo. nyt riittää..
Comment
-
jorry83
juu
se on totta kyllä :D olen ollut kyllä tyytyväinen. Eipä muuta vikaa olekkaan kyllä.paitsi mittarin kilast ei ole juossut kk:teen. pitäis astro ostaa. sais ton myytyä pois.
Comment
-
jorry83
hehe
juuh mut huome meen kattoo ja saan vissii 4 :n tonnin astroo päittäi menee. mut saa nähä mite käy , ku o vähä sisustettu ite sitä autoa ja kuvii ei oo kunnol 450 km saa huome ajella. Kokeillaa jotai toista merkkiä ja palataa toivottavasti joskus uudemmalla audilla.
Comment
-
Astrosta sitten helmat käyt kunnolla läpi (ruostuu sisäpuolelta), sekä takajouset akselin kohdalta (, ei saa olla murtumia/säleitä), digimittareissa kosketushäiriöitä.
Vikakoodit saat luettua hyppyjohdolla, ohjeet löytyy www.overdrive.fi :ltä, haulla ALDL.
Astro on todella hyvä ja vahva Auto, mutta yleensä ovat olleet huonolla hoidolla tai ovat muuten pilattu "harrastajien" toimesta.
Comment
-
jorry83
kiitos
kiitos paljon. Käyn kyllä koska sillä on sama ajettu mitä mun audilla ja hintaa kumminkin 4 tonnia.saan päittäin laitettua. Koitan jos saan puhuttua että saisin koe ajoon esim vähäksi aikaa ja se mun.että käyttäisin auto tohtorilla. Nykyisen kun olisin käyttänyt silloin ostaessani nii olisin monelta murheelta säästynyt. Sanoi että keskuslukitus ei kunnol pelaa ja sähkölasit. Pitää ottaa selvää mitä maksaa niiden huolto.ja katsomaan menen aluksi ja en ota jos sisustasa en pidä tai muuten.tuota hintaa ihmettelin vain.
Comment
-
kiitos paljon. Käyn kyllä koska sillä on sama ajettu mitä mun audilla ja hintaa kumminkin 4 tonnia.saan päittäin laitettua. Koitan jos saan puhuttua että saisin koe ajoon esim vähäksi aikaa ja se mun.että käyttäisin auto tohtorilla. ......
En halua provoilla, mutta kirjoituksestasi on melkein mahdotonta saada selville se mitä haluat sanoa.
Ota tämä rakentavana kritiikkinä, en halua vittuilla. Kielioppisääntöjä ei ole huvikseen tehty vaan aivan pakosta.
Jos kritiikkini on sinusta tai muista aiheetonta niin antakaa siitäkin kritiikkiä ;-)
Enkä vedä hernettä nenään.....
Comment
-
jorry83
Comment