Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auringon nuuskija...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Katselin oman B5sen mittaristoa "sillä silmällä" ja siinä tuo "reikä" on 260 numeron alapuolella. Valaisin sitä aamuhämärässä melko voimakkaalla taskulampulla, mutta en ainakaan silmin havainnut minkäänlaista mittarivalojen reagointia. Voihan olla, että LED-lampun valo oli väärän väristä.

Comment

Kyllä kyseessä on varmuudella moinen sensori. Mulla ei B5:n mittaristossa sitä ole mutta huomasin, että Chorus-soittimessa on, jonka olen siirtänyt A6:sta tuohon A4:ään.
      Peittelin aamusella kun aurinko jo sarasti tuota täppää ja kyllä radion näyttö selvästi himmeni/kirkastui.

Comment

Onko Mikalla ja Markolla facelift-malli tai highline-mittaristo? Ainakin tuo esimerkkikuva oli faceliftistä ja miulla ei täplää ole vaikka muuten mittaristo samantapainen.

Comment

Katselin tuota minun varaosamittaristoa, ja kyllä siellä on joku tunnistin. Vähän kuin pintaliitosledi, mutta musta komponentti jossa on ihan kirkas sisusta. Päällä on joku muovinen valonjohde valkoisella kauluksella höystettynä.

Se näkyy myös tässä kuvassa nopeusmittarin neulan alla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja panu
            Onko Mikalla ja Markolla facelift-malli tai highline-mittaristo? Ainakin tuo esimerkkikuva oli faceliftistä ja miulla ei täplää ole vaikka muuten mittaristo samantapainen.
            Mikalla ei ole facelift malli, mutta juurikin tuon mittariston kaltainen malli ja samanlaisella täplällä. Nuo meikäläisen linkittämät esimerkkikuvat taisivat tosin olla C5:sesta.

Comment

Kyllä minulla on facelift ja täplä löytyy.

Comment

Testasimpa sitten ledivalolla ton pisteen, niin kyllä ne valot muuttivat kirkkautta.

Comment

Katselin oman B5sen mittaristoa "sillä silmällä" ja siinä tuo "reikä" on 260 numeron alapuolella.
                  Tuo on varmaan joku nopeudenrajoittimeen liittyvä merkkivalo.

Edit. Puhuin p**kaa. Tuo on juurikin joku LDR tai joku vastaava valoisuusanturi. Kun valaisee tuota kohtaa, kirkastuu mittaristossa ainakin ajotietokoneen ja matkamittarin taustavalot.

Comment

Working...
                  X