Laskelin, että tulee jopa yli kuukausi viimeisestä korjaamoreissusta, silloin laakeroitiin hajonnut vaihdelaatikko.
Tänään palasin pitkältä matkalta ja lähdin siirtään auton talliin..koin taas Audiyllätyksen..eipä moottori starttaa ts.startti ei pyöri lainkaan, vain pieni naksahdus? starttiasennossa.
Virtaa starttiasento ottaa hiukan kun ajovalot ja ja muu valaistuskin hiukan himmenee. Muuten sähkö näyttää riittävän, akussa on normi varaus.
Kokeilin uudestaan vara-avaimella yhtä huonolla tuloksella.
Starttaamattomuusoire on esiintynyt, (moottorin ollessa lämmin) pari..kolme kertaa aiemminkin, mutta uudella yrityksellä on startti pyörähtänyt.
Normaaliajatus, "arvailu".. starttimoottorin rele, solenoidi tms. kytkentämekanismi ei toimi..tai starttimoottori muuten vialla.
Pelolla odottelen mitä tuo onkaan Audissa, kun sen vikatilanteissa ei todellakaan ole tottunut helppoihin ratkaisuihin eikä pieniin kustannuksiin (Carinan startti teki lakon syksyllä ja 16e alkuperäisosilla se saatiin tas matkaan)
Olisikohan jollakin V6 2,5TDI (AFB) tuntijalla vinkkiä mistä voisi olla kyse.
Startti, virtalukko, ohjainlaite, johdotus jne. mahdollisuuksia on varmaan paljon.Auto on nyt saavuttanut tuon maagisen 200tkm rajan.
Haulla yritin keskuteluista ko.asiaa etsiskellä, mutta eipä kohdistunut tällaista vikaa tähän malliin.
muokattu: Miksi siitä otsikosta pitää aina tehdä mysteeri, jos kerran viesti ei sitä ole?
Nooh kyllähän tämän mallin A6 on mysteeri jo sinällään :)
Tänään palasin pitkältä matkalta ja lähdin siirtään auton talliin..koin taas Audiyllätyksen..eipä moottori starttaa ts.startti ei pyöri lainkaan, vain pieni naksahdus? starttiasennossa.
Virtaa starttiasento ottaa hiukan kun ajovalot ja ja muu valaistuskin hiukan himmenee. Muuten sähkö näyttää riittävän, akussa on normi varaus.
Kokeilin uudestaan vara-avaimella yhtä huonolla tuloksella.
Starttaamattomuusoire on esiintynyt, (moottorin ollessa lämmin) pari..kolme kertaa aiemminkin, mutta uudella yrityksellä on startti pyörähtänyt.
Normaaliajatus, "arvailu".. starttimoottorin rele, solenoidi tms. kytkentämekanismi ei toimi..tai starttimoottori muuten vialla.
Pelolla odottelen mitä tuo onkaan Audissa, kun sen vikatilanteissa ei todellakaan ole tottunut helppoihin ratkaisuihin eikä pieniin kustannuksiin (Carinan startti teki lakon syksyllä ja 16e alkuperäisosilla se saatiin tas matkaan)
Olisikohan jollakin V6 2,5TDI (AFB) tuntijalla vinkkiä mistä voisi olla kyse.
Startti, virtalukko, ohjainlaite, johdotus jne. mahdollisuuksia on varmaan paljon.Auto on nyt saavuttanut tuon maagisen 200tkm rajan.
Haulla yritin keskuteluista ko.asiaa etsiskellä, mutta eipä kohdistunut tällaista vikaa tähän malliin.
muokattu: Miksi siitä otsikosta pitää aina tehdä mysteeri, jos kerran viesti ei sitä ole?
Nooh kyllähän tämän mallin A6 on mysteeri jo sinällään :)
Comment