Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a4 ballastin kytkentä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a4 ballastin kytkentä

Moro!

Ongelmani on seuraavanlainen:
    Autoni on vuosimalliltaan -02 ja alkuperäisissä xenoneissa on Valeon ballastit tyypiltään LAD5G. Vuodesta -03 etiäpäin ballastin tyyppi muuttui malliksi LAD5GL.

Uudemmassa mallissa on 4-pinninen liitin kun taas vanhemmassa on 12-pin. Vain kaksi pinniä on käytössä vanhemmassa mallissa (ruskea ja punainen).

Montakohan johtoa tuossa 4-pinnisessä on käytössä? Ajatuksena olisi laittaa tuo uudempi versio kun se on fyysiseltä kooltaan aivan identtinen (hieman ohuempi vain). Tätä uudempaa mallia on ebay pullollaan kun taas vanhaa ei tunnu löytyvän millään, paitsi merkkitiskiltä 380 ?!!!

Onkohan kyseinen asennus mahdollista tai onko kukaan sitä tehnyt. Ja jos joku tietää miten se 4-pin on kytketty niin paljon kiitoksia jo etukäteen.

Tässä vielä linkki ballastien erovaisuuksille: http://www.lltek.com/PRS_bin/PRS_69_...sts_claire.htm

Tuo nelipinninen liitäntä näyttää samalta kuin B5 facelift umpioissa. Siinäkin on vain kaksi johtoa, mutta kaikki pinnit kytketty. Eli kaksi plussaan ja kaksi miinukseen.

Comment

Sen verran olin tuota lontoonkieltä ymmärtäväni että se uudempikin malli kävisi jos jostain saisi hommattua vain adapterin taikka sellaisen nelipinnisen liittimen kahdella johdolla.

No mulla on nyt kuitenkin yksi huuto vetämässä sellaisesta vanhemmasta ballastista mutta jos se ei irtoa tuohon huutamaani hintaan niin hyvä tietää että uudempikin mahdollisesti käy.....Tarjontaa uudemmissa huomattavasti enemmän

Comment

Asiaa sivuten. Autona S4 B5 facelift.

Tilasin UK:sta uuden LAD5GL-ballastin, jonka sain hyvinkin sopimaan umpion alle orig. paikalleen. Mukana tuli johto poltinkiinnikkeineen. Sain valon toimimaan, mutta polttimon takakansi ei mahdu paikalleen. Eli nyt minulla on liian iso(korkea) liitin polttimoon.

Löytyyköhän noita poltinkiinnikkeitä LAD5gl-ballastiin sopivana hieman matalampana versiona?

Comment

Working...
        X