Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodeista/nakutustunnistin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vikakoodeista/nakutustunnistin

    Joo eli kävin tossa luetuttamassa vikakoodit ja ilmoitti nakutustunnistin ykköstä,mutta varaosa tiskillä ei tiedetty mikä on ykkönen vaan puhuttiin pelkästään väreistä: ruskea ja vihree. Kumpikohan mahtaa olla se ykkönen ja käykö minkään muun suoraan vai onko kaikissa oma?Oman malli siis on coupe s2 vm1992. Ajattelin vaan kun muihin malleihin tuntuu löytyvän helpommin.. Ja vielä semmonen jos on tietoa niin onko toinen tunnistimista missä?toinen näkyy kyllä lohkossa kuskin puolella selvästi..KIITOS!

    #2
    Ykkös anturi on lähempänä keulaa oleva. Väriä en nyt ihan hatusta muista olisko ollut vihreä. Toinen anturi löytyy myös kuskin puolen lohkon kyljestä.

    Comment


    • #3
      ok,kiitos tiedosta!En siinä liikkeen pihassa ehtiny hämmästellä niin tarkasti mut hyvä tietää.. Vielä ku jostain sais tietää et käykö jonkun muun mallin vai pitääkö olla omansa? Marmoritiskiltä hinta 120 vai 140 euroo,aika suolanen.. Mut ostettava se on jos ei muut käy:)

      Comment


        #4
        Nakuanturi koodia pukkaa täälläkin.

        Kuinkas helposti nuo hajoaa vai onko liitin vika?

        Täytyy kyllä kattoa onko anturit enää lohkon kyljessä kiinni kun pääsen kotosalle

        Comment


          #5
          Oli lopuksi aika helppo korjaus, etummaisen nakuanturin kaapeli oli hieman kanissa multivika-anturin liittimen luona ja kun sitä löysäsi niin peruspaineilut loppui

          Comment


            #6
            Jos muuten ei selviä, kumpi anturi on kyseessä niin johto irti, käyntiin ja vikakoodien luku.

            Comment


              #7
              Pukkaa kakkosanturille, G66, no signal koodia, 00540, toista anturia kokeiltu eipä auta.

              Mitäs seuraavaksi? eikös noi anturit voi kokeilla ristiin että näkee onko johdossa vai anturissa vika?

              Comment


                #8
                Voi kokeilla ristiin.

                Comment


                  #9
                  Kokeiltu ristiin ja anturi vika vaihtaa samalla numeroa, nyt kokeiltu taas yhtä anturia ja taas sama vika.

                  00540 No signal

                  Mitäs tässä lähtis seuraavaksi kokeilee?

                  Comment


                    #10
                    Näyttäs korjaantuneen kun jakopään puoleinen anturi oli löysästi kiinni lohkossa, eli numerointilogiikka ei nähtävästi menekkään niin että jakopään puoleinen on ykkönen

                    Comment

                    Working...
                    X