Tuo profiilini Volsu on lääkärissä sähkömurheen vuoksi.
Latausjännite 12,9V, aiheuttaa lukuisia vikailmoituksia. Vaihdettiin uusi laturi - latausjännite 12,5V!
Vaihdettiin sähköverkon ohjainlaite, ei muutosta.
Ohjearvo jännitteelle on 13,6 -15,2V
190A:n laturi syöttää hienosti 160A kuormitettuna ja täysin stabiilisti riippumatta kierroksista. Ominaisuudet eivät muutu lämmön, kuormituksen, kosteuden, kierrosten- eikä minkään muunkaan muuttujan toimesta.
Kaikilla on nyt peukalo kyynärpäätä myöten suussa ihmetyksestä.
Auto on kolmevuotias 70tkm ulkoilutettu V8 Touareg, ei kaiketi ihan vielä pitäisi loppu olla.
Niin, ja hauskuus asiassa on laturin vaihtoaika - 2,5 päivää! Voimalinja irroita ja kiinnitä, heh
Taidan mennä ostamaan Japanilaisen auton. Sitten kyllä täytyy etsiä jännitystä elämään jostain muualta, aloittaisinkohan uhkapelaamisen ;/
Latausjännite 12,9V, aiheuttaa lukuisia vikailmoituksia. Vaihdettiin uusi laturi - latausjännite 12,5V!
Vaihdettiin sähköverkon ohjainlaite, ei muutosta.
Ohjearvo jännitteelle on 13,6 -15,2V
190A:n laturi syöttää hienosti 160A kuormitettuna ja täysin stabiilisti riippumatta kierroksista. Ominaisuudet eivät muutu lämmön, kuormituksen, kosteuden, kierrosten- eikä minkään muunkaan muuttujan toimesta.
Kaikilla on nyt peukalo kyynärpäätä myöten suussa ihmetyksestä.
Auto on kolmevuotias 70tkm ulkoilutettu V8 Touareg, ei kaiketi ihan vielä pitäisi loppu olla.
Niin, ja hauskuus asiassa on laturin vaihtoaika - 2,5 päivää! Voimalinja irroita ja kiinnitä, heh
Taidan mennä ostamaan Japanilaisen auton. Sitten kyllä täytyy etsiä jännitystä elämään jostain muualta, aloittaisinkohan uhkapelaamisen ;/
Comment