Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6:sen hälytin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6:sen hälytin?

Kyseessä on Audi A6 vm. -98 2,4 30V ja siinä on varkaushälytin alkanut hälyttää turhan päiten. Auto on seissyt merkkikorjaamolla päiväkausia, mutta mitään parannusta ei ole tapahtunut. Autoon on vaihdettu ovien lukot.

Vika ilmenee siten, että kun ovet laittaa lukkoon niin hetken kuluttua alkaa hälytin hälyttää ja hätävilkut vilkkuvat. Olen poistanut sulakekotelosta 10A:n sulakkeen jonka numero käsikirjan mukaan on 14. Silloin sisävalot ovat poissa ja hälytin on äänetön, mutta hätävilkut vilkkuvat edelleen herättäen pysäköintialueilla hilpeyttä.

Onko tuohon ongelmaan minkäänlaista parannusta?

hälyytin

en tunne juuri kyseistä hälyytintä mutta yleensä niissä on olemassa ns hälyytysten historia luettavissa. josta selviää mikä hälyytyksen aiheutti. esim ovikytkin, sisätilan valvonta,jne

Comment

Vikahälytyksiä tulee kaikista mahdollisista paikoista. Siis ei ole sellaista kohdetta mistä ei tulisi hälytystä. Outoa.

Comment

hälyytin

jos hälyytyksiä tulee jokaiselta mahd. tunnistimelta vuorotellen niin ne on tod.näk ehjät mutta vika on hälyyttimen keskusyksikössä tai johdotuksessa kosketus häiriö (hapettuma) koska on hyvin epä tod.näk että kaikki tunnistimet olisi rikki

Comment

Muistelisin, että täälläkin porukat olis kolvailleet noita keskuslukituksen/hälytyksen ohjauspurkkeja, kun keskuslukitus on ruennut tekemään outoja asioita. Merkkihuollon pojat taitaa vaihtaa koko yksikön jos vika on siinä, mutta mun mielestä kannattaa käydä heti ensimmäisenä kaikki juotokset läpi siitä purkista.

Comment

hälyytin

tuo vois olla asiallista tehdä, kun ei se ole halpaa seisottaa autoa siellä korjaamolla , eli jos kolvi pysyy kädessä niin tinaan vain. näitä juttuja kun olen tässä lukenut niin tuntuis että kolvi pitäis olla vakio varusteena näissä

Comment

Working...
            X