Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mittarivalot A4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mittarivalot A4

Onnistuuko A4 mittariston polttimoiden vaihto helpommin alakautta vai mittaristo poistamalla? Mittariston poistoon löysinkin jo ohjeet searchilla. Kyseessä on analogisen kellon ja kierroslukumittarin viisaria valaiseva polttimo. Osaako joku sanoa etukäteen minkätehoinen ja millainen kanta siinä on? Mitenkäs on hehkuvalon laita (TDi)? Pitäisikö se AINA syttyä hetkeksi kun virran kytkee? Minulla ei ole näkynyt mutta olen käyttänyt lohkolämmitintä...
    Hankin auton eileinillalla, joten siksi nämä typerät kysymykset...

Ei taida olla typeriä kysymyksiä olemassa - vastauksia kylläkin:): Mutu on, että mittaristo pois. Näet sitten minkalaiset kannat ja polttimot ovat missäkin "reiässä". Uusi samalla kaikki polttimot niin ei tarvitse kohta avata paikkoja uudelleen. Dieselimiehiä kun en ole, niin sanoisin senkin merkkivalon palaneen?

Comment

Alakautta? Rälläkällä tuliseinästä läpi vai ;)

Ainut tapa on ottaa mittaristo irti. Onhan se tietysti jopa kahdella ruuvilla kiinni. Tuossa sinun mittaristossasi taitaa olla noita polttimoita vähän reilummin hattujen alla. Vaihda vain kaikki, kun kerran hommaan rupeat.

Comment

Kiitos vastauksista! Sori jos olin epäselvä, mutta "alakautta" tarkoitin kuskin jalkatilan muovikuorta poistamalla. Tätä kautta olen vaihtanut polttimot aiemmissa autoissa, mm. Passatissa ja useissa BMW:issä. Mutta näytti tosiaan olevan kaksi Torxia tuon kuoren alla joten ei pitäisi olla paha homma tuo mittariston irroitus. Hehkupolttimo vilkahti kun lämpötila oli ulkona tarpeeksi matala eli se asia on kunnossa!

Comment

Working...
        X