Eli eilen aamulla oli pakkasta n.5 astetta ja starttautti normaalia pitempään mutta lähti sitten käyntiin ja kävi hirveen hyvin ja toimi normaalisti.
Ja sitten tänäaamuna pakkasta 14 astetta ja ei lähtenyt käytiin(akku melkein tyhjeni) ennenkuin hipaisin jalalla kaasupolkimeen , sen jälkeen lähti käyntiin
kuin palmun alta.Ja illalla on lähtenyt työpaikan pihalta normaalisti käyntiin.
Ja silloin tällöin on ollut havaittavissa moottorijarrun puuttuminen kun löysää kaasun , niin oisin tässä kysynyt että voiko syynä olla se kaasuläpän asentotunnistin jos se alkaa olla tulossa elikaaren päähänsä.
Laittakaa mietteitä.
Ja sitten tänäaamuna pakkasta 14 astetta ja ei lähtenyt käytiin(akku melkein tyhjeni) ennenkuin hipaisin jalalla kaasupolkimeen , sen jälkeen lähti käyntiin
kuin palmun alta.Ja illalla on lähtenyt työpaikan pihalta normaalisti käyntiin.
Ja silloin tällöin on ollut havaittavissa moottorijarrun puuttuminen kun löysää kaasun , niin oisin tässä kysynyt että voiko syynä olla se kaasuläpän asentotunnistin jos se alkaa olla tulossa elikaaren päähänsä.
Laittakaa mietteitä.
Comment