Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaksi anturia siellä kytkinkopassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kaksi anturia siellä kytkinkopassa

    Eli siellä kytkinkopassa on sellaisia antureita kaksi kappaletta vierekkäin samassa "telineessä", niin mitähän ne tekee?

    Ja missä sen hall anturin pitäs asustaa kun en sitä löydä mistään nokkapyörän luota , vai näkeekö sitä etes ennenkuin purkaa puoli autoa/moottoria??

    Tuli vaan aamulla mieleen kun startautti normaalia pidempään(eka kovat pakkaset) mutta kun lähti käyntiin niin käy HYVIN. Missä lie vika muuten pelaa hyvin ja vetelee ihan OK

  • #2
    Toinen on kierrosnopeus anturi ja ns. 62 aste anturi.
    Ensimmäisissä AAN moottoreissa on vielä "virranjakan tumppi" hall anturi on siellä. Uudemissa sitten majailee siellä nokkapyörän takana.

    Comment


    • #3
      Onko se virranjakajan tumppi missä kun en tahdo löytää millään sitä ja pitääkö siitä aukaista jotain ennenkuin näkee sen hall:n.

      Ja missä se raja kulkee uudenn ja vanhan AAN:n välillä , mulla on tuo 1992vm

      Comment


      • #4
        Tumppi on kannen takapäässä kuskin puolella, jos on.
        Tuossa 92 taitaa vaihtua jossain väiheessa vanhemmasta uudempaan.

        Comment


        • #5
          "Virranjakaja" on sijoitettu <näin>.

          Osaisko <tuosta> tulkita missä kohdin valmistusta vaihtuu hallin sijoittelu.

          Comment


          • #6
            Jos se ois se uudempi niin minkä luukun alta se hall silloin löytyy??

            Comment


            • #7
              Nokkarremikotelon ja nokka-akselin remmipyörän takaa, kannen etupäästä.

              Comment

              Working...
              X