Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lastutus digitunig

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lastutus digitunig

Siilinjärvellä on mahdollisuus lastuttaa autoni JP tunigilla,mutta onko kellään kokemuksia asiasta sieltä firmasta.Ja miten yleesääkkiin Digituning-lastut toimii.Meinasi että väännöt jää tuonne 270mn ja 190hp.

Me täällä Sporttiautossa asennamme myös Digituningia. Kaikki dynolla mitatut teholisäykset ovat saavuttaneen luvatut lukemat ja enemmänkin. Yleisesti ottaen ohjelmat ovat hyvin turvallisia eikä moottoria kuormiteta aivan riskirajoille (ohjelmat testataan saksan motareilla). Varsinaista ajokokemusta on vain firman pakusta, joka on kyllä pelannut hyvin ja asiakkailta saamamme palaute on ollut pääasiassa positiivista. Ongelmatilanteissa olemme saanet hyvän tuotetuen ja uuden ohjelman myötä ongelmat ovat poistuneet.

Ohjelmaa voin suositella, pajasta en tiedä.

Comment

minkalaisia tehoja omaan autooni saa ko. lastulla? 2.5tdi 103kw...
      missäpäin on lähin paja mistä sen voi asennuttaa,asun imatralla.

Comment

Mulla on Digituningin lastu omassa profiilin kulkineessa, enkä pahaa sanottavaa kyllä keksi. Itseasiassa mulla on omaan ABY-koneeseen parikin eri softaa kyseiseltä firmalta, ja hyvin ovat pelanneet.

Comment

http://digituning.com/fi/tuotteet/audi.htm 25kw lisää jne. Tuon ikäisen lastu on muistaakseni kolvihommia.

info@digituning.com kertoo lähimmän asennuspaikan.

Comment

Tuon ikäisen lastu on muistaakseni kolvihommia
            Kuten myös kaukon b5:sen

Comment

kiitoksia tiedoista,täytyy kysellä mistä lisä hevosia saa...
              nuo 174heppaa riittää ainaki vähäks aikaa. kylhä toi tietysti vähä lyhentää koneen käyttö ikää...

Comment

itse

olen lastuttanut kolme autoa oulun digituníngissa, hyvin pelanneet . Yksi ei toiminut mielestäni oikein, vein on pajalle takaisin, ohjelma tutkittiin ja oli ok. Vika löytyi muualta. Palvelu ollut erittäin asiallista ja ystävällistä. Jahka seuraavan ohjelman tarvin, vien sinne taas.

Comment

olen lastuttanut kolme autoa oulun digituníngissa, hyvin pelanneet . Yksi ei toiminut mielestäni oikein, vein on pajalle takaisin, ohjelma tutkittiin ja oli ok. Vika löytyi muualta. Palvelu ollut erittäin asiallista ja ystävällistä. Jahka seuraavan ohjelman tarvin, vien sinne taas.
                  Jep, asiallinen ja hyvä on palvelu. Paakkosen Kimmo hommasi jopa custom-softan kun pyysin.

Comment

omani lastutin Powerflashillä oulussa, käyttävät chiptuning lastuja. Tehoja tuli se mitä lupasivat ja palvelu pelaa hyvin. Suosittelen. http://www.powerflash.fi/chiptuning/index.html

Hintoja ei kannata katsoa sivuilta, ne eivät pidä paikkaansa. kannattaa soittaa ja kysyä.

Comment

Kokemukset

Omat kokemukset eivät mairittele kyseista firmaa. Tietotaito ei riitänyt omani 2,5tdi AEL, automaatin lastutukseen. Eivät saaneet laatikkoa toimimaan joten otatin lastun pois tai oikeastaan muutivat vain ohjelman entiseen.

Comment

Working...
                      X