Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 -94, Lammikko takapenkkien jalkatilaan? *ratkaistu*

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 -94, Lammikko takapenkkien jalkatilaan? *ratkaistu*

En ole varma että onko jollain muulla käynyt samalla lailla, en jaksanut lukea kaikkia aikaisempia kysymyksiä. Ongelmanani on se että jostain syystä takapenkkien jalkatilaan muodostuu "lammikko" eli lattialla oleva matton on märkä. Itse olen ajatellut että auton pohjassa olisi reikä mutta jos jollain muulla on ollut samanlaista ongelmaa ja ratkaisu on löytynyt jostain muualta, niin kertokaa ihmeessä!

itellä ei ole kerennyt vesi ihan vielä sinne asti, mutta vänkärin puolen etuovessa olevaan kaukaloon tulee jostain vettä? Ei oikee ymmärrä että mistä se sinne pääsee?

Comment

Kaverin faijan vanhassa volvossa oli ollu jotenki sillee et vesi oli menny puuhkijöiden alta jostai tiivisteestä sisää ja homeuttanu koko etu-oven sisältä. Mietin et voisko se vesi sit tulla sinne kaukaaki.. muualla mulla ei sitä vettä kyl oo ku takana.

Comment

Edestä se tulee. Parempi jaksaa lukea vanhoja koska eilen oli viimeksi sama kysymys ja sitä ennen ei montakaan päivää aiemmin. En kyllä ainakaan vastaa enää tämän enempää.

Comment

Ai joo, katos olihan tätä aikasemminkin käsitelty. Kattelin kyllä parit sivut taakseppäin noita keskusteluja mut ei vaan osunu silmään. Mut kiitoksia ku huomautit :D.

Comment

Vettä pääsi sisälle konepellin alta oikealta sulakerasian vieressä olevasta tiivisteestä. Tiiviste oli poistettu aikaisemmin että saimme subin virtapiuhan menemään konehuoneesta ulos.

Nyt on paikat tiivistetty ja vesi pysyy ulkopuolella.

Comment

Working...
            X