eli mulla on 80 typ 89 ja lykäsin auton pukeille niin että auton keula on korkeammalla kuin perä ja huomasin että jostain tulee vesi sisään. otin vänkärin- ja taka penkin pois ja nostin mattoa ja sen alta paljastui noin 4 litraa vettä. katto verhoilukin on märkä vaihdekepin yläpuolelta. itellä ei oo mitään hajua mistä se vesi vois tulla sisään niin tietäiskö joku sellasii paikkoi mistä se voisi tulla
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vesi tulee sisään?
Collapse
X
-
JardoXAvainsanat: Ei mitään
-
itellä sama vika, mutta b4 avantissa! Pikapesusta kun ajoin niin meinas audista tulla akvaario! Vettä pukkas joka välistä sisään, pahiten oikeastaan a-pilareiden kohdalta jalkatilasta molemmin puolin tippas sieltä muovien välistä! Ite mietin että voiko ne kattoluukun poistoreiät olla jotenki tukossa ja pukkaa tuolta kautta sisälle vaii...
Comment
-
jatupekka
Moi. Mulla ilmeni sama ongelma A6:ssa, kun käytin pesussa. Aikani etsin ja akun poistettuani (akun alla oleva kaukalo oli akvaariona, vettä varmaan 100 l) löysin syksyn lehdistä tukkeutuneen vedenpoistoreiän. Puhdistus ja lattian kuivaus ja taas toimii.. Vesi oli tullut kabiiniin sisätilan lämmittimen johdon huonosta läpiviennistä tulvien.
Comment
-
oon tossa ihmetelly että mistä tulee vettä s2 coupen peräkonttiin. sitä on sateen jälkeen molemmilla puolilla. omasta mielestä se valuttaa tiivisteiden reunoja pitkin sinne alas takavalojen päälle. tuolla edellisessä mainittiin että tyypillinen vuoto takavalojen umpioiden välistä? että juurikin sieltä se luultavasti tuo ku en muuta oo keksiny. ootteko miten niitä tiivistäny vai miten korjannu?
Comment
Comment