C4- koppaisesta A6:sta vaihdoin raidetangonpään, niin meni ratti 30-40 astetta vasemmalle vinoon. Olenko käsittänyt oikein että bägirattia ei voi/saa laittaa suoraan "perinteisesti" ratin irroittamalla?
Lainaus toisesta keskustelusta: "Kierukan asento sitten ei saa muuttua, muuten voi mennä rikki kun seuraavan kerran veivaa ratin laidasta laitaan"
Olen hankkinut auton hiljattain ja ajattelin ensin "kuunnella" alustan kuntoon ja sitten vasta teettää pyöränsuuntauksen. Alla laitoin huonot renkaat jotka sietävätkin kulua. Ainakin toisessa koiranluussa takana (ovh.120e) näyttäisi olevan jotain purkkavirityksiä.
Uusi raidetangonpää on motonetin merkitön harakiri. Voiko se olla väärän pituinen tms. kun noin paljon meni ratti vinoon? Kiersin uutta osaa yhtä paljon kiinni kuin vanhaa auki ja säätö oli aivan yhtä puuta, eli se ei ole pyörinyt.
Toinen kymysys: Pesin alustaa summassa painepesurilla ja orkkishälyttimen summeri vaikeni vasemmasta takakulmasta. Onko asiolla yhteyttä toisiinsa, eli missä ämyri tarkalleen ottaen sijaitsee?
Lainaus toisesta keskustelusta: "Kierukan asento sitten ei saa muuttua, muuten voi mennä rikki kun seuraavan kerran veivaa ratin laidasta laitaan"
Olen hankkinut auton hiljattain ja ajattelin ensin "kuunnella" alustan kuntoon ja sitten vasta teettää pyöränsuuntauksen. Alla laitoin huonot renkaat jotka sietävätkin kulua. Ainakin toisessa koiranluussa takana (ovh.120e) näyttäisi olevan jotain purkkavirityksiä.
Uusi raidetangonpää on motonetin merkitön harakiri. Voiko se olla väärän pituinen tms. kun noin paljon meni ratti vinoon? Kiersin uutta osaa yhtä paljon kiinni kuin vanhaa auki ja säätö oli aivan yhtä puuta, eli se ei ole pyörinyt.
Toinen kymysys: Pesin alustaa summassa painepesurilla ja orkkishälyttimen summeri vaikeni vasemmasta takakulmasta. Onko asiolla yhteyttä toisiinsa, eli missä ämyri tarkalleen ottaen sijaitsee?
Comment