Asensin autoon Eber Hydtronic D 5 W/S:n ja Easy Start+- kauko-ohjaimen viime viikonloppuna ja nyt en saa niitä toimimaan automaatti-ilmastoinnin kanssa. Lämmitin toimii normaalisti muuten, mutta ei osaa automaattisesti hakea valmista asetusta automaatti-ilmastoinnista. Esim. jos jätän ilmastoinnin kylmimpään mahdolliseen asentoon, niin lämmittimen käynnistyttyä ilmastointilaitteesta alkaa tulla kylmää ilmaa eli ilmastointilaiteeseen jää ne asetukset, jotka olen sinne jättänyt sammuttaessani auton. Onko kenelläkään teistä Eberin omistajista ollut vastaavaa ongelmaa? Käsittääkseni automaatti-ilmastoinnin pitäisi hakea oikea lämpötila ja muut asetukset automaatisesti, kun Eberin Easy Start+- kauko-ohjain on kytketty automaatti-ilmastoinnin D1-napaan ja releen 86 liittimeen merkkikohtaisten ohjeiden mukaan. Olen tarkastanut kytkennät useaan kertaan ja ne ovat ohjeiden mukaiset.
Ajattelin käydä luettamassa vikamuistin automaatti-ilmastoinnista ja Eberistä ja katsoa olisiko tästä apua. Haluaisin vain tietää tarvitseeko minun aina sammuttaessani auton ohjelmoida automaatti-ilmastoinnin lämpötila-asetus täysille, puhallin asentoon 1 ja puhallus tuulilasiin, vai automaatti-ilmastoinnin tehdä se itse edellä mainitulla kytkennällä?
Ajattelin käydä luettamassa vikamuistin automaatti-ilmastoinnista ja Eberistä ja katsoa olisiko tästä apua. Haluaisin vain tietää tarvitseeko minun aina sammuttaessani auton ohjelmoida automaatti-ilmastoinnin lämpötila-asetus täysille, puhallin asentoon 1 ja puhallus tuulilasiin, vai automaatti-ilmastoinnin tehdä se itse edellä mainitulla kytkennällä?
Comment