Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

cd-autostereo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

cd-autostereo

Olen tilannut Sonyn cd-soittimen autoon. Entinen mankka on vanha kasettisoitin. Tarvitseeko ostaa lisä liittimiä kun kiinnitän soittimen autoon.

Todennäköisesti.

Comment

soittimen vaihto

Itse vaihdoin juuri audin gamma-soittimen pois, ja kyllä olikin duunia saada takaovissa olevat aktiivikaiuttimet soimaan. Eivät tienneet oikeen missään mitään, ja merkkikorjaamolla olisivat ottaneet useamman sadan euron työstä. Elikä !! jos sulla on audi gamma järjestelmä aktiivisilla takakaiuttimilla, niin etukaiuttimet kytket normaalisti, ja ylimääräiseen punaiseen johtoon pitää saada rca-tasoinen ulostulo kytkettyä. Itse ostin n.1200 euron soittimen, jossa 3 kpl rca-ulostuloja koska päätevahvistimet tarvitsevat niitä. Ja soi hyvin muuten, mutta vakiokaiuttimet toistavat aika paljon keskiääniä, joten jakosuodin tietenkin kannattaa hommata. Tosin näissä kalliimmissa soittimissa sellainen on sisäänrakennettuna.

Comment

Liitinkauppa kutsuu...

Jep, jep. Varmasti pitää ostaa kasapäin liittimiä. Toivottavasti sinulla on olemassa orkkismankan kytkentäkuvat->säästyt piuhojen mittauksessa (siis mikä menee mihin).
        Ei muuta kuin liitinkauppaan.......niin ja ainakin sellainen vinkki, ettei sitten kannata raapia uuden magnetofoonin kytkentäpiuhojen mukana tulevia EMC-ferriittikiehkuroita pois. Niistä on 100% enemmän hyötyä kun mitä ylimääräisien piuhojen kojetaulun sisään tunkemisesta on työllistäjäksi.

Comment

Working...
        X