Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bensapumppu URS4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Bensapumppu URS4

jaa ennn tiiä kuuluuko tämä tänne mutta kuiteskin.

Mistä kanaattaa ostaa ja jos jollain olis hyllyllä uusi pumppu niin tarvisinn pikaisesti

meni kerrasta ajossa ja ei toimi enää!!

raine.keranen@gmail.com

0504100214

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=24529

Jotain apua?

Comment

Jukka muistatko mistä ad liikkeestä ostit pumpun ja menikö se sinne paikoilleen suoraan.

Ja toimiko se yhtä hyvin kuin boschin pumppu

Comment

Ostin pumpun Vaasasta Varaosa Helmiseltä. Myin jo auton pois, mutta parin viikon kokemuksella pumppu toimi moitteettomasti. Annoin kuitin auton uudelle omistajalle, joten en voi enään tarkistaa pumpun merkkiä.
        Paikoilleen meni ihan heittämällä.

Comment

Pierpurggia myydään ainakin AD:llä. Taitaa jopa olla alkuperäisenä joissain audeissa. Yksi Pierupurkki taisi korvata läjän boschin pumppuja. Ei tarvitse mitään noisedamppereita yms.

Comment

Pierpurggia myydään ainakin AD:llä. Taitaa jopa olla alkuperäisenä joissain audeissa. Yksi Pierupurkki taisi korvata läjän boschin pumppuja. Ei tarvitse mitään noisedamppereita yms.
            Ainakin yks malli mikä menee RS2:een ja ACE koneisiin ja joihinkin 100:siin on ~300? AD:lla ja marmoritiskillä. Motonetissa sama pumppu 199.50? (pierburg 7.21651.50.0).

http://www.msi-motor-service.com/xim...032_EN_WEB.pdf

Ja tosiaan Pierburgissa ei tartte noita vastaventtiileitä ja tärinänvaimentimia.

Oon just menossa yhden motonetista hakemaan.

Comment

Ostin ad :ltä pumpun jonnka pohjassa lukee VDO. Ja meni heittämällä paikoilleen. Ja toimii.

Suuttimista tai jostain siitä lähistöltä alkoi kuulumaan pumpun vaihdon jälkeen semmonen raksutus/kihinä, vähän kuin hihna kitiseis mutta se kuuluu sieltä paljon taaempaa, ja sitä ääntä ei ole ennen kuulunut.

Ja vastaa paremmin nyt kaasuun ja käy tasaisemmin ja herkemmin hörähtää käyntiin

Comment

liekkö bensanpaineen säädin? Jospa siellä nyt bensa virtaa

Comment

Niin meinaatko että paineensäädin ääntää...?

Onkait sekin mahdollista kun nyt tuossa pikkuajelujen jälkeen ehkä vähän rauhoittu se ääni!!

Comment

Ei tarvitse mitään noisedamppereita yms.
                    Ääntäkö sen on tarkoitus vaimentaa sen sellaisen k-jettipumpun murikan? Oon ollut aivan siinä luulossa että pumpun paineiskuja, kun ne saattais vaikka sekoittaa sitä sofistikoitunutta ruiskutuslaitteistoa. Luulossa.

Comment

Ääntäkö sen on tarkoitus vaimentaa sen sellaisen k-jettipumpun murikan? Oon ollut aivan siinä luulossa että pumpun paineiskuja, kun ne saattais vaikka sekoittaa sitä sofistikoitunutta ruiskutuslaitteistoa. Luulossa.
                      Joissakin on erikseen accumulator eli paineakku ja se äänenvaimennin. Näyttää olevan vaan boschin tekeleissä se erillinen äänenvaimennin siinä pumpun lähtöbanjon mutterin paikalla. Siis kumpaa tarkotat?

[tilitys]Prkeleen Motonet. Tossa aikasemmin hehkutin jo, että motonetista saa edullisen Pierburgin bensapumpun. Ensin sössiivät tilauksen maahantuojalle ja sit kun parin viikon odottelun jälkeen saa pumpun käteen, niin väärä pumppu. Soitettiin maahantuojallekin sieltä motonetin tiskiltä ja maahantuoja kivenkovaan väitti, että mun kädessä oleva pumppu on samanlainen kun se millä numerolla mä olin alunperin tilannu vaikka onki eri numero. No, olihan se ominaisuuksilataan, mutta kaikki muovihärpäkkeet yms kiinnikeet siinä ympärillä on ihan erilaiset. No on se kiva kun saa opettaa maahantuojalle niiden omista tuotteista [/tilitys]

Comment

Siitä pumpun päässä kupumutterin tilalla (joissakin) olevasta murkulasta mä höpisen. Eikai accumulaattoreita ja ko. käikäleitä koskaan ole samassa autossa?

Comment

Working...
                        X