Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

taustapeili irtosi, miten takaisin kiinni?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • taustapeili irtosi, miten takaisin kiinni?

    Semmosta, irrottelin lastenistuinta ja onnistuin kolhasemaan taustapeiliä niin että irtos, prkl. Katoin että ompas ihme "tarralla" laitettu: peilin pää on metallinen pyörylä ja tuulilasissa ihan kuin kuumaliimaa.. milläs porukka on laittanut peilin kiinni tuulilasin vaihdon jälkeen??

  • #2
    Tuulilasiasentajilla pitäis olla tuohon paikkaan sopivaa liimaa.

    Comment


    • #3
      Uudessa tuulilasisa on se kiinnitysnasta valmiina.

      Comment


      • #4
        Eikös noissa esim prismoissa oo loctiten lasiliimaa myytävänä, toimivuudesta en tiiä. Kunhan et ainakaan normaalilla pikaliimalla liimaa. Kutistuu ja vetää peilin kohdalta lasin halki.

        Comment


        • #5
          Loctite on toiminut ainakin mulla hyvin. Peilistä kannattaa irroittaa kanta ennen liimausta. Lähtee todennäköisesti n.1/4 kierrosta kiertämällä. Partakoneen terällä tms. vanha liima kaikki pois. Huomaa että liima on UV-valossa kovettuvaa = liimattava ulkona, ei tallissa.

          Comment


          • #6
            Mites se sitten kovettuu autossa kun auton lasit ei läpäise UV-valoa?

            Comment


            • #7
              Hyvin kuivu ainakin mulla to loctiten liima tallissa.

              Motonestistä saa tuota liimaa. Mukana tulee semmonen reiitetty kankaan palanen mikä siel on varmaan ennenkin ollu. Kuivuu melko nopsaan vaikka pitäs koko peiliä käsin sen kuivumisen ajan.

              Comment


              • #8
                Kävin tossa lukasemassa käyttöohjeen. Ei tosiaan enää "käsketä" liimaamaan ulkona.
                Olen pahoillani aiheuttamastani hämmingistä!

                Edit: Niin lukihan tuossa vielä ettei sovi käytettäväksi Seatissa, Fordissa ja Mazda 121:ssä

                Comment


                • #9
                  Peilinvarren liimaukseen tarkoitettu liima pitää muuten todella lujasti kiinni jos puhdistaa huolella.

                  Comment

                  Working...
                  X